استفاده نامناسب از تکنولوژی‌های نوین و امکانات فضای مجازی، همه جا را ناامن کرده است

9:25 - 28 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۶۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: استفاده نامناسب از تکنولوژی‌های نوین و امکانات فضای مجازی، همه جا را ناامن کرده است.
به گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: استفاده نامناسب از تکنولوژی‌های نوین و امکانات فضای مجازی، همه جا را ناامن کرده است.

وی افزود: حجاب رعایت حریم ظاهری و عفاف حفظ حرمت در درون و رفتار ماست که به عنوان یک تکلیف الهی برای زنان و مردان تعیین شده است.

این مسئول عالی قضایی با اشاره به ترجمه آیه حجاب در سوره نساء تصریح کرد: حفظ حجاب باعث رعایت تقوا و پرهیزگاری می‌شود و بیشترین منفعت آن برای خانم ها است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه قوه قضائیه ناظر بر همه قواست خاطرنشان کرد: انتظارات از دستگاه قضایی به عنوان نهادی که نظارت می‌کند تا دستگاه‌ها از مدار قانون و حریم خارج نشوند بیشتر است.

این مقام قضایی ادامه داد: باید در درجه اول خود همکاران به حجاب کامل و رفتار مطابق دستورات شارع مقدس مقید باشند تا بتوانیم این مسئله را به تدریج در بیرون از محیط کار و برای مراجعین گسترش دهیم.

قدرتی اظهار داشت: بنیاد اجتماع خانواده و زن به عنوان ستون اصلی آن است، متاسفانه دشمنان هم با درک این مسئله به بنیان خانواده‌ها حمله کرده و با استفاده از همه ابزارهای در اختیار سعی دارند ارزش ها و اصول اخلاقی اسلامی را با اصول غربی جایگزین کنند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان نیز ضمن تقدیر از بانوان شاغل در دادگستری گفت: فضای معنوی حاکم بر محیط کاری ما خصوصا در بخش بانوان مایه خیر و برکت و مباهات است.

مهرپرور افزود: ما وارث و وامدار خون شهدای بزرگی هستیم که بنیان گذار قوه قضائیه بودند و موظف به رعایت اصول و ارزش های آن ها هستیم.

وی اظهار کرد: اگر قوه قضائیه مورد هجمه‌های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد به دلیل ایستادگی و پایداری در آرمان‌ها و ارزش های رفتاری و عملکردی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *