مطالبه های مردمی به طور مستقیم به رئیس جمهوری منتقل می شود

19:20 - 27 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۵۳۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت: مطالبه ها و خواسته های مردم به طور مستقیم به رئیس جمهوری منتقل می شود تا برای تحقق آن گام های موثری برداشته شود.
مطالبه های مردمی به طور مستقیم به رئیس جمهوری منتقل می شودبه گزارش گروه سیاسی ، سید ابوالفضل رضوی در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب افزود: با توجه به اینکه نرخ بیکاری در سرپل ذهاب بیش از 30 درصد است از این رو برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و کاهش نرخ بیکاری، نیاز به همکاری سه گروه مسئولان، مردم و دولت به عنوان مقامات ملی داریم. 

وی اظهار کرد: در جهت توسعه مناطق روستایی و کمک به روستاییان این شهرستان نیز درصدد اعطای تسهیلات 300 میلیون ریالی با لحاظ نمودن شرایط ویژه باز پرداخت 2 ساله پس از دریافت وام از سوی متقاضیان هستیم. 

رضوی یادآور شد: میزان درصد سود این تسهیلات برای روستاهای مرزی مشارکتی با کارمزد سه درصد و برای روستاهای مرزی غیر مشارکتی با کارمزد هفت درصد لحاظ خواهد شد. 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تاکید کرد: قرار است واحدهای اشتغال پایدار در روستاها به مدت 10 سال معاف از مالیات شوند که امیدواریم این امر محقق و به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز برسد. 

رضوی با اشاره به مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستاهای سرپل ذهاب افزود: برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز روستاییان و رفع مشکل کم آبی در این شهرستان، اعتبار لازم برای این امر تخصیص خواهد یافت. 

وی با تاکید بر اینکه خود مردم باید اقتصاد را در دست بگیرند، گفت: با ارائه روش های مدیریتی و برنامه های مدون می توان چرخه اقتصاد را بدست گرفت و با راه اندازی واحدهای اشتغال زا در سطح روستا و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران گام های موثرتری برداشت. 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: برای فعال شدن بخش اقتصاد در روستاها باید با ارائه طرح اشتغالزا و پرداخت تسهیلات و امکانات ویژه از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کرد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *