رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قرعه سخت و آسان در مسیر قهرمانی معنا ندارد/ باید كار را با قدرت آغاز كنیم

8:00 - 26 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۷۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
كاپیتان تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: برای تیمی كه می‌خواهد در مسیر قهرمانی قدم بردارد، مسابقه سخت و آسان وجود ندارد.
مهدی كیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت تمرینات تیم فوتبال تراكتورسازی در اردوی تهران اظهار داشت: در مدت حضورمان در تهران تمرینات پرفشار و خوبی را پشت سرگذاشتیم و با انجام چند بازی دوستانه كه انجام دادیم و یک بازی هم قرار است مقابل پدیده انجام دهیم، قطعاً به آمادگی بیشتری خواهیم رسید.

وی درباره قرعه تراکتورسازی و اینكه قرار است اولین بازی خودشان را مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انجام دهند، گفت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و در مسابقات لیگ شانزدهم هم به عنوان مدعی قهرمانی حاضر خواهد شد.

كاپیتان تیم فوتبال تراكتورسازی تصریح کرد: با این وجود قرعه‌كشی برای تیمی كه می‌خواهد برای قهرمانی قدم بردارد زیاد تفاوت ندارد. مسابقه سخت و آسان برای هیچ تیمی وجود ندارد و باید از همان ابتدا كار را با قدرت آغاز كنیم.

کیانی درباره اینكه چقدر به قهرمانی تراکتورسازی با این همه ستاره خوش‌بین است، تأکید کرد: جذب این همه بازیكن خوب و اسم و رسم‌دار از سوی باشگاه، برنامه‌ریزی برای قهرمانی بوده تا دل هواداران شاد شود. امیدوارم این مسئله در كنار حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم كه زحمات زیادی را برای تیم كشیده، رخ دهد و دل هواداران تیم را شاد كنیم.

وی در پایان گفت: با این حال حرف زدن در مورد قهرمانی سخت است اما به نظرم مدعیان زیادی از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان را مقابل خود می‌بینیم و كارمان آنچنان كه باید و شاید آسان نیست.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *