تیم والیبال مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز به مقام دوم جام بسیج دست یافت

2:30 - 25 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۵۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تیم والیبال مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز با تمام شایستگیها به شکست در برابر تیم شهدای شورجه به مقام دوم دست یافت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز، در این بازی که در سالن بسیج منطقه ۳ و با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد تیم والیبال مجتمع با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم خوب و یکدست شهدای شورجه شکست را پذیرا شد و به رتبه دوم دست یافت.

در ست اول تیم شهدای شورجه ( ارسنجان ) با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ تیم مجتمع را شکست داد ولی در ست دوم و سوم تیم مجتمع با بازی خوب کاپیتان ضیایی و برادران شاهی توانست دو ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ به سود خودش به پایان برساند.

ست چهارم نیز به سود شهدای شورجه به پایان رسید و کار به ست پنجم رسید که در حالیکه بازی با نتیجه ۱۳ بر ۸ به سود مجتمع در جریان بود به علت ناهماهنگی تیم مجتمع ، تیم شهدای شورجه موفق به شکست تیم مجتمع شد و قهرمان شد.

گفتنی است در این دوره از بازیها ۸ تیم شرکت داشتند که تیم مجتمع با چهار برد به فینال بازیها رسید و زیر نظر بسیج منطقه ۳ شیراز برگزار گردید.

مدیر مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز نیز در پایان این بازیها ضمن تبریک به تیم والیبال مجتمع گفت : اهمیت ورزش در کار زندانبانی بسیار مهم و ضروری است و کارکنان باید به این امر مهم بیش از گذشته اهمیت قایل شوند.

حمید محمدی افزود: اهتمام مسئولین بر برگزاری برنامه های ورزشی برای کارکنان و پرسنل وظیفه است که این مهم خوشبختانه با جدیت در حال انجام است.




ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
0
سلام. تیم شوراب ارسنجان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *