بازی دوباره با تراكتور مهم نيست چون برد می‌خواهيم / جانشين خسوس خيلی بهتر نباشد كمتر از او نيست

9:00 - 25 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۳۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک استقلال خوزستان گفت: برای ما فرقی ندارد كه بازی اول‌مان دوباره مقابل تراكتور است چون فقط برد می‌خواهيم.
مهدی رحیم‌زهیوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با تاکید بر خوب بودن بازی دوستانه این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:‌ بین بازی‌هایی که تا حالا به عنوان دوستانه برگزار کرده بودیم بازی با تراکتور از کیفیت بالاتری برخوردار بود. تراکتور به نظرم نشان داد تیمی متفاوت با تیم فصل گذشته است و همه مهره‌های این تیم، حتی آن‌هایی که روی نیمکت هستند از کیفیت بالایی برخوردارند.

وی افزود: با این حال استقلال خوزستان هم نشان داد که در این بازی به دنبال اثبات شایستگی‌های خودش است و چندین موقعیت خوب روی دروازه تراکتور داشتیم که با بی‌دقتی و عکس‌العمل خوب دروازه‌بان حریف وارد دروازه نشد.

هافبک ملی‌پوش استقلال خوزستان درباره قرعه‌کشی لیگ شانزده و اینکه قرار است در هفته اول مقابل همین تراکتور بازی کنند، گفت: این بازی از قبل برنامه‌ریزی شده بود اما بدون شک اگر هر دو تیم از این مسئله خبردار بودند بعید بود تن به چنین بازی دوستانه‌ای بزنند.

وی ادامه داد: به هرحال برای ما فرقی ندارد چون برای برد به میدان خواهیم رفت و از همان ابتدا می‌خواهیم ثابت کنیم قهرمانی ما فصل گذشته اتفاقی نبوده و همان استقلال حوزستان مدعی هستیم.

زهیوی در پایان درخصوص وضعیت دروازه‌بان جدید این تیم که استقلالی‌ها به جال فیلیپه یک گزینه دیگر را جذب کردند، اظهار داشت: این دروازه‌بان اگر کیفیتی به مراتب بالاتر از خسوس نداشته باشد از او کمتر نیست. شک نکنید با کیفیتی که از این دروازه‌بان دیدم روزهای خوبی را در چارچوب دروازه استقلال متصور هستم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *