در موقع مناسبی به استقلال رسیدیم / استقلال را می‌بريم تا از همان هفته اول مدعی باشیم

6:00 - 25 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۳۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع نفت تهران گفت: تمام بازی‌های لیگ سخت است اما به نظرم در زمان خوبی به استقلال تهران رسیدیم.
احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درباره آخرین وضعیت تیم نفت اظهار داشت:‌ تقریبا فشار تمرینات بدنسازی كم شده و آماده شروع كارهای تاكتیكی هستیم. قرار است چند بازی دوستانه برای آمادگی تیم مقابل راه‌آهن و چند تیم دیگر داشته باشیم كه قطعا به هماهنگی بیشتر تیم كمك خواهد كرد.

مدافع نفت تهران در پاسخ به اینكه قرعه‌كشی این تیم را در لیگ شانزدهم چطور می‌بیند، گفت: به هرحال وضعیت تیم‌های لیگ برتر به نحوی است كه بازی آسان وجود ندارد و كارمان را مقابل استقلالی شروع می‌كنیم كه قطعا بازی جذابی از آب درخواهد آمد.

وی ادامه داد:‌ جدا از اینكه بازی مقابل سرمربی تیم سابق نفت است، استقلال نشان داده تیم خوبی است و بازیكنان تاثیرگذاری دارد. با این حال به نظرم مهمترین نكته برای نفت این است كه در همان هفته اول به استقلال خوردیم كه تیم‌ها هنوز سروشكل جدی نگرفته‌اند و این امتیاز ویژه‌ای برای ما خواهد بود.

آل‌نعمه درباره بقیه بازی‌های نفت افزود: مهمترین امتیاز برای نفت تهران این است كه در نیم فصل اول اگر اشتباه نكنم دو بازی بیشتر خارج از خانه نداریم و این مسئله به ما كمک می‌كند با توجه به دیر بسته شدن تیم خودمان را زودتر به مرز آمادگی برسانیم.

مدافع نفت در پایان درباره با رویارویی با خط حمله زهردار استقلال در هفته اول مسابقات گفت: شرایط خط دفاعی تیم بسیار خوب است و نفت به نظرم می‌تواند با بازیكنانی كه دارد استقلال را شكست داده و از همان هفته اول به عنوان یک مدعی وارد لیگ شود.

انتهای پیام/


قمپز
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
0
کو حرف تا عمل! بعد از بازی هم همینو میگی؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *