رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جریمه 2 میلیاردی برای متخلفان طرح ضیافت

16:00 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۲۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرتضی مدنی فدکی از جریمه 2 میلیاردی برای متخلفین طرح ضیافت در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سید مرتضی مدنی فدکی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح ضیافت از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان توسط اداره کل تعزیرات حکومتی در مرکز استان و سایر ادارات مرتبط برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای این طرح سه شعبه در مرکز استان و پنج شعبه در شهرستان ها در اجرای فعال بوده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان هدف از اجرای این طرح را کنترل قیمت ها در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: در این طرح بصورت روزانه نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها مورد بررسی قرار می گرفته و گشت هایی نیز در همین راستا فعال بوده که بیشترین نگاه و توجه در این گشت ها اختصاص به کالاهای اساسی خصوصاً کالاهای مورد نیاز مردم بوده است.

مدنی فدکی بیان کرد: در اجرای این طرح 545 فقره پرونده تخلف در سطح استان تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد که 436 فقره آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه و متخلفین به میزان2 میلیارد و 145میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

وی گفت: همچنین گشت مشترک به همراه مرکز بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی نیز در ماه مبارک رمضان برگذارکه با واحد های تولیدی و عرضه غیر بهداشتی فرآورده های غذایی برخورد قانونی صورت گرفته است.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *