رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت عید سعید فطر در زندان میانه

18:00 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۱۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به دستور دادستان میانه به یک سوم از مددجویان حائز شرایط، مرخصی، مرخصی پایان حبس و آزادی مشروط اعطا شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای آذربایجان شرقی، با حضور امامی، دادستان محترم شهرستان میانه و اعضای شورای طبقه بندی زندان و در اجرای دستورالعمل رئیس محترم قوه قضائیه در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری و اعطای تسهیلات عید سعید فطر و ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، به یک سوم از مددجویان حائز شرایط ، مرخصی ، مرخصی پایان حبس و آزادی مشروط اعطا شد.

دادستان عمومی و انقلاب میانه  گفت: در اجرای دستورالعمل قضائی برای اعطای تسهیلات عید سعید فطر و ماه مبارک رمضان و لیالی قدر  بیش از  یک سوم از  از مددجویان حائز شرایط ، عید سعید فطر  را در کنار خانواده خود بسر می برند و این امر هدیه ای بود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، از سوی مسئولین امر به خانواده زندانیان اعطاء کردند.

وی در جمع مددجویان افزود :  صبر و تحمل در برابر مشکلات زندگی یکی از کارهای بزرگ می باشدکه در مسیر حرکت و طی این مشکلات  هیچ گاه از یاد خدا غافل نشوید که یاد خدا موجب آرامش دلها می گردد . بعد از آزادی از زندان باید به فکر ادامه مسیر درست زندگی خود باشید و از کجی ها و انحرافات دوری نمائید و خداوند نیز در این مسیر همراه شما خواهد بود تا موفق و پیروز شوید و شما نیز با اتکال به ایزد منان  و تلاش مضاعف موفق می شوید .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *