مادری فرزند 20 ماهه‌اش را به رودخانه انداخت +تصاویر

9:46 - 22 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۴۴۵
خانم " جوشا مونا پری " پسر یک ساله خود را از بالای پل رود خانه " ینسیلوانیا " به پایین پرتاب کرد سپس خود نیز مبادرت به خودکشی کرد که موفق به این کار نشد .
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از پارس نیوز، خانم " پری " در ماه می، پسر خود " زمیر پری " 20 ماهه را قبل از پرتاب کردن از بالای پل برای آخرین بار بوسید و سپس خود را نیز بدنبال او به داخل رودخانه پرتاب کرد که در ابتدا هر دو از این رویداد غم انگیز جان سالم بدر بردند اما کودک پس از 6 روز بستری شدن در بیمارستان و دست و پنجه نرم کردن با مرگ، دوام نیاورد و جان باخت .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد این مادر که از نوجوانی از نوعی بیماری روانی به نام " اسکیزوفرنی و دلوسئیونال " رنج می برد با پرتاب کردن فرزند و خود، تصمیم به پایان دادن به زندگی اش گرفت به طوریکه یکی از شاهدین ماجرا در گزارش خود به پلیس گفت دیده است که چطور خانم " پری " ابتدا به همراه پسرش در بالای پل قدم زدند و بعد از آن وقتی او را بوسید به داخل آب هول داد و بلافاصله خود را نیز به پایین پرتاب کرد .

مادری فرزند 20 ماهه‌اش را به رودخانه انداخت +تصاویر

خانم " پری " وقتی توسط پلیس نجات یافت از ناحیه بازو صدمه دیده بود و کودک نیز در حدود 700 متر دورتر در " آنتون " در حالیکه به مدت 5 دقیقه در زیر آب مانده بود نیمه جان پیدا شد .

مادری فرزند 20 ماهه‌اش را به رودخانه انداخت +تصاویر

دادگاه این مادر، درحال حاضر ادامه دارد و با در نظر گرفتن بیماری اش مجازات او از مرگ به حبس ابد کاهش خواهد یافت .


 /انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *