رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در سمنان +تصاویر

14:59 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۷۵۴
پیکر مطهر شهید مدافع حرم افغان سید نورالله فخری در شهرستان سمنان تشییع و در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) به خاک سپرده شد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از مرآت، پیکر مطهر شهید مدافع حرم افغان  سید نورالله فخری صبح امروز در میان حزن و اندوه مردم در سمنان تشییع شد. در این مراسم با حضور مردم مؤمن و شهیدپرور سمنان، مسؤولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از معراج شهدا واقع در میدان سعدی به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بار دیگر امروز شهرستان سمنان ، میزبان تشییع و تدفین شهید نورالله فخری  که از مدافعان افغان حرم حضرت زینب (س) در سوریه بود که در درگیری با تروریست‌های داعشی و تکفیری هفته گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام فریدون بیان کرد:حضور اقشار مختلف مردمی در این مراسمات نشانه‌ای از آمادگی کامل در گام برداشتن در مسیر شهدای عزیزمان است تا آرمان‌های ارزشمند شهدا در راه اسلام به نسل های بعد انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه حضور این برادران در دفاع از حرم حضرت زینب (س) مقابل دشمنان، نشانه‌ای از فراگیر بودن اسلام و علاقه بسیار عاشقانه شیعیان به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) است، تصریح کرد: دفاع از اسلام مختص ملیت و منطقه خاصی نیست و وظیفه همه دفاع از رسالت امام حسین (ع) و آرمان‌های شهدا می‌باشد.

وی ادامه داد: تمام مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستند و امیدوارم یاد و خاطره آنها همیشه در دل‌ها باقی بماند.

گفتنی است آیین تذکر شهید «سیدنورالله فخری» امروز بعد از نماز مغرب و عشای در گلزار شهدا برگزار می‌شود و روز سه‌شنبه هفته آینده نیز مراسم سوم و هفتم این شهید والامرتبه از ساعت 17 تا 18:30 برگزار می‌شود.

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در سمنان +تصاویر

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در سمنان +تصاویر

 /انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *