پشتوانه فساد مالی باید قطع شود/ نظام بانکی در حال اجرا، هیچ حساب و کتابی ندارد

21:10 - 19 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۴۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
وزیر دادگستری در ارتباط با فیش های حقوقی نجومی گفت: پشتوانه فساد مالی باید قطع شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی میهمان برنامه متن و حاشیه شبکه سه سیما شد و به سوالات مجری برنامه پاسخگو شد.

وزیر دادگستری اظهار کرد: در آذر سال 93 در یک مجلس غیر علنی  در مورد پرونده 3 هزار میلیاردی تومانی اشاره کردم و در سازمان بازرسی که مراحلش را انجام داده بودیم، صحبت هایی کردم و از نظام بانکی سخن گفتم که این روشی که ما در حال اجرا هستیم، به ناکجا آباد ختم می شود و هیچ نظم، ترتیب، حساب و کتابی ندارد.

پورمحمدی بیان کرد: بانک های غیرمجاز مثل تعاونی و موسسات مالی و اعتباری  مثل قارچ سبز شدند و در تمام شهرها شعبه های مختلفی دارند و از مردم  جذب سپرده و بهره های آنچنانی می دهند این وضعیت اگر ادامه پیدا کند شرایط سختی در آینده  دچار خواهیم شدو باید برخورد جدی با آن کرد.

وزیر دادگستری تصریح کرد: در آن جلسه غیر علنی، اشاره کردم که اگر این وضعیت بخواهد ادامه پیدا کند، این پرونده 3 هزار میلیاردی آخرین پرونده ما نخواهد بود. متاسفانه آن زمان هر موقع می خواستیم از این صحبت ها کنیم، یک نسبت هایی مانند سیاه نمایی، برخورد های سیاسی، جناحی، گروهی و این جور حرف ها صورت می گرفت و کسانی که می خواستند دلسوزانه به این امر رسیدگی کنند، با همین نسبت هایی که گفتم، زمین گیر می شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *