نظرسنجی تلفنی توسط روسای واحدهای ثبتی

20:30 - 19 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۳۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بهبهانی گفت: رؤسای ادارات ثبت برای اطلاع از چگونگی ارائه خدمات در ادارات ثبت به مردم با مراجعین تماس گرفته و از میزان رضایت آنان از خدمات ثبتی مطلع می‌شوند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، بهبهانی گفت: رؤسای ادارات ثبت برای اطلاع از چگونگی ارائه خدمات در ادارات ثبت به مردم با مراجعین تماس گرفته و از میزان رضایت آنان از خدمات ثبتی مطلع می‌شوند.

علی بهبهانی هدف از اجرای این طرح را اطلاع از دریافت خدمات ثبتی و اعتماد سازی در ادارات عنوان کرده و گفت: رؤسای واحدهای ثبتی در تمام نقاط استان اصفهان هر روز به صورت تصادفی با تعدادی از مراجعین به ویژه کسانی که از طریق طرح پستی صدور سند خود را بوسیله آدرس پستی اعلام شده، دریافت کرده اند تماس حاصل کرده و ضمن استفاده از نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات آنان در مدیریت ادارات، گزارش تماس‌های حاصله را از به صورت سیستمی به اداره کل ارسال می‌نمایند.

مدیر کل ثبت استان اصفهان از جمله مزایای این طرح را اطلاع از نظرات ارباب رجوع، نظارت غیر مستقیم بر کارکنان، افزایش رضایتمندی مردم از دستگاهای حاکمیتی و نظام، استفاده از نظرات  سازنده و تأثیرگذار مردم اعلام نمود و گفت: تمام تلاش ما در اداره ثبت اسناد استان اصفهان ارائه خدمت سریع غیرحضوری و با کیفت به مردم شریف است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *