رایزنی‌ها برای تحویل سلاح‌های غیرمجاز در حال انجام است

11:45 - 19 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۱۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
سالاری گفت: رایزنی های لازم از طریق مجموعه سپاه پاسداران و بزرگان طوایف جهت تحویل سلاح های غیرمجاز در منطقه رودبار جنوب انجام شده است.
سالاری دادستان عمومی و انقلاب روبار جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به عملکرد این دادسرا اظهارکرد: رایزنی های لازم از طریق مجموعه سپاه پاسداران و بزرگان طوایف جهت تحویل سلاح‌های غیرمجاز در منطقه رودبار جنوب انجام شده است.

وی افزود: در سال گذشته ورودی کل پرونده ها به این دادسرا 12 هزار و 297 فقره پرونده بوده و خروجی پرونده ها نیز 12 هزار و 457 بوده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبارجنوب از عدم دستگیری به موقع متهمین فراری در جرائم مهم توسط مرجع انتظامی، نداشتن بازداشتگاه، اداره ثبت اسناد و املاک، محل مناسب و تجهیزات کافی جهت پزشکی قانونی وجود سلاح های غیرمجاز و تردد حاملان اتباع غیرمجاز به عنوان مشکلات این حوزه نام برد.

وی اضافه کرد: جمع آوری تعداد زیادی از سلاح های غیرمجاز و برخورد قاطع با مجرمان حرفه ای در جرائم خشن، برگزاری جلسات متعدد شورای پیشگیری از وقوع جرم و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، ارتقاء وضعیت فرهنگی، تقویت نیروی انتظامی و به روز کردن تجهیزات آن از جمله اقدامات این دادستانی در سال گذشته بوده است.

سالاری به راه اندازی سیستم مانیتورینگ در مکانهای حساس شهر، پیشگیری از وقوع جرائم خشن، برخورد قاطع با مجرمان حرفه ای و جرائم سازمان یافته نیز به عنوان اقدامات انجام شده در سال گذشته اشاره کرد.

وی گفت: کمبود شدید کادر اداری و نداشتن قاضی در شعبه دادگاه کیفری 2 و دادگاه انقلاب نیز از جمله مشکلات این حوزه است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *