رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش ۱۵ درصدی جمعیت کیفری زندانیان کرمانشاه

0:00 - 19 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۹۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هودرجی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی آمار جمعیت کیفری زندانیان استان کرمانشاه نسبت به سال قبل، نقش موثر فعالیت های فرهنگی ستاد تالیف القلوب و اجرای مطلوب طرح های قرآنی را در این زمینه یادآور شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای کرمانشاه، معاون فرهنگی دادگستری کل استان از کانون اصلاح وتربیت  و اندرزگاه زنان کرمانشاه بازدید کرد.

 دانیال هودرجی اظهار داشت: دیدگاه مدیر ارشد قضایی استان استفاده مناسب از ظرفیت قانونی مجازات های جایگزین حبس با هدف کاهش ورود مجرمین کم خطر به زندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اعمال ۹۰ هزار ساعت مجازات جایگزین حبس در دادگستری کل استان کرمانشاه وبکارگیری محکومان در امور خدماتی عام المنفعه از جمله درختکاری خاطرنشان کرد؛ استان کرمانشاه در بخش استفاده از مجازات جایگزین حبس رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان کاهش ۱۵ درصد ی آمار جمعیت کیفری زندانیان استان نسبت به سال قبل نقش موثر فعالیت های فرهنگی ستاد تالیف القلوب و اجرای مطلوب طرح های قرآنی را یادآور شد و افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر از زندانیان به صورت داوطلبانه در طرح حفظ قرآن کریم تحت عنوان "حبل المتین” شرکت نموده و علاوه بر بهره معنوی از انس و هم نشینی با قرآن کریم مشمول عفو و رأفت اسلامی با نظر اعضای کمیسیون عفو وبخشودگی شده اند.

هودرجی پس از آگاهی از روند انجام فعالیت های بخش های مختلف کانون اصلاح وتربیت واندرزگاه زنان خدمات انجام شده در حوزه اصلاحی و تربیتی زندان های استان را بسیار مطلوب ارزیابی و از مجموعه مدیریت زندان های این استان تجلیل کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *