رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هادی به عنوان حریف تمرینی به تیم ملی دعوت شد/ شورای فنی تصمیم‌گیرنده است، نه رسول خادم

7:00 - 18 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۲۶۷
عضو شورای فنی فدراسیون کشتی گفت: تمام تصمیمات درباره کشتی آزاد در شورای فنی این رشته انجام می‌شود و ما بر اساس رای گیری درباره موضوعات مختلف تصمیم گیری می‌کنیم
ابراهیم جوادی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره حاشیه‌های رخ‌ داده پیرامون مسابقه کشتی پرویز هادی و کمیل قاسمی اظهار داشت: فدراسیون کشتی هیچ قولی مبنی بر انتخابش به عنوان کشتی‌گیر وزن 125 کیلیوگرم برای مسابقات المپیک نداده بود.

وی افزود: قرار بود اگر این دو در مسابقات ارمنستان با هم رو در رو شدند برنده مسابقه‌شان به المپیک برود. اما این اتفاق رخ نداد و تصمیم بر این شد یک مسابقه انتخابی بین این دو برگزار شود.

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که با وجود شکست پرویز هادی در مسابقه انتخابی، چرا این کشتی‌گیر دوباره به تیم ملی دعوت شده تصریح کرد: قرار نیست که هر کسی در مسابقه انتخابی شکست خورد به خانه‌اش برود. او باید در تمرینات تیم ملی به عنوان حریف تمرینی حضور داشته باشد.

جوادی درباره صحبت‌های منصور برزگر مبنی بر اینکه شورای فنی تصمیم‌گیرنده نیست گفت: من از صحبت‌های برزگر تعجب می‌کنم، زیرا تمام تصمیمات درباره کشتی آزاد در شورای فنی این رشته انجام می‌شود و ما بر اساس رای گیری درباره موضوعات مختلف تصمیم گیری می‌کنیم، نه رسول خادم. البته شاید رسول خادم نیز پیشنهاداتی داشته باشد اما تصمیم نهایی بر عهده شورای فنی است.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: متاسفانه حاشیه‌هایی که در کشتی هادی و قاسمی رخ داد اتفاق خوبی نبود، کسی اگر اعتراضی دارد می‌تواند به صورت قانونی این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *