آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی پهنه جنوبی آزادی همزمان با عید سعید فطر

16:15 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۲۱۶
شهردار منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه های عید سعید فطر از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه در این روز خبر داد و گفت: 21 دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان به مصلی تهران جهت اقامه نماز عید فطر در نظر گرفته شده است.
به گزارش گروه ، حمید محسنی گفت: هر سال قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر، مسئولان راهکارهای ویژه ای را برای حضور آسان و بدون دغدغه شهروندان در محل برگزاری نماز اتخاذ می کنند که مهم ترین آنها فراهم کردن وسایل حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: امسال هم مانند سال های گذشته از میدان های اصلی منطقه، اتوبوس برای حرکت به طرف محل برپایی نماز روز عید مهیا شده و شهروندان را بصورت رایگان جابجا می کند.

محسنی ادامه داد: علاوه بر دو خط فعال منطقه که به میدان انقلاب منتهی می شود، در میدان های اصلی مانند آزادی، آذری و استاد معین نیز اتوبوس مستقر خواهد شد و همچنین 21 دستگاه اتوبوس نیز از جلوی مساجد منطقه و سراهای محله به سمت مصلی حرکت می کنند.

شهردار منطقه 9 درباره اقامه نماز عید فطر در مساجد سطح منطقه نیز گفت: امسال با هماهنگی صورت گرفته ، 11 مسجد جهت اقامه نماز عید سعید فطر در نظر گرفته شده و در مساجدی که فضا به اندازه کافی وجود ندارد ، با تمهیدات مناسب در معابر اطراف این مساجد جایگاه اقامه نماز در نظر گرفته شده است و علاوه براین اماکن مذهبی ، نماز عید فطر باشکوه تر از همیشه در صحن مقدس امامزاده عبدالله (ع) نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برهمین اساس نماز مسجد علی النقی (ع) در ورزشگاه فراهانی برگزار می شود و پس از اقامه نماز، جشن عید سعید فطر در این محل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *