آلبوم جدیدم به زودی منتشر می‌شود/ بیماری، مهمترین دلیل تاخیر در انتشار آثارم بود

13:00 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۱۲۷
خواننده کشورمان با اشاره به اینکه بیماری‌اش مهم ترین دلیل تاخیر در انتشار قطعه های جدیدش محسوب می شود، از انتشار آلبومی به زودی خبر داد.
آلبوم جدیدم به زودی منتشر می‌شود/ بیماری، مهمترین دلیل تاخیر در انتشار آثارم بودغلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به دلیل بیماری ام پس از سال 1382 آلبوم جدیدی منتشر نکردم که بیماری اصلی ترین دلیل تاخیر در انتشار آلبوم بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آلبومم آماده است و 12 قطعه دارد که از سوی حوزه هنری منتشر می شود.

خواننده قطعه "میشه ضامنم بشی" تصریح کرد: مجید ذاکری، مریم فتاحی، هادی صادقی و شبنم علاقه نژاد در زمینه شعر و بابک مافی به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضور دارد. آهنگسازی بیشتر کارها را نیز خودم انجام داده ام.

این خواننده موسیقی پاپ که اصلیتی بندرعباسی دارد به تنوع قطعه های موجود در این آلبوم اشاره و اظهار کرد: 3 قطعه از قطعه های این آلبوم، به لهجه بندعباسی خوانده شده و 9 قطعه دیگر نیز عاشقانه های مدنی است که مخاطبان تا الان از من نشنیده اند. در حقیقت علاقه مندان موسیقی با انتشار آلبوم جدید چیزی متفاوت با آنچه را که تا امروز از من شنیده اند، می شنوند.

صنعتگر خاطرنشان کرد: تصور می کنم یک هنرمند باید قابلیت فعالیت در زمینه های مختلف را داشته باشد و با توجه به کارهای قبلی من، متاسفانه دیدگاه مخاطبان نسبت به من بر انجام کارهای مذهبی شکل گرفته است. علاقه مند بودم که این اثر عید فطر منتشر شود اما شاید در تاریخ دیگری منتشر شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *