جزئیات دستگیری یکی از آدم ربایان یک میلیون دلاری

9:24 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۸۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
القاصی جزئیات دستگیری یکی از آدم ربایان یک میلیون دلاری در شهرستان سروستان از توابع شیراز را تشریح کرد.
علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس جزئیات دستگیری یکی از آدم ربایان یک میلیون دلاری در  شهرستان سروستان از توابع شیراز را تشریح کرد.

وی گفت: سه نفر  آدم ربا با گرو گان گیری یک جوان 22ساله، یک میلیون دلار از خانواده وی را تقاضا کرده بودند که با پیگیری‌های به موقع دستگاه قضایی و پلیس بررسی‌ها برای نجات جان گروگان آغاز شد.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: این افراد در تماس‌های تلفنی با پدر فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند که اگر پول را ندهند فرزندشان را می‌کشند که با دخالت دستگاه قضایی و پلیس آگاهی اجازه داده نشد وجهی پرداخت شود.

وی در ادامه بیان کرد: با اقدمات فنی و رصد اطلاعاتی یکی از آدم رباها در شهرستان سروستان از توابع شیراز دستگیر شد. فرد آدم ربا پس از دستگیری به جرمش اعتراف و هدف از این کار را اخاذی از پدر گروگان اعلام کرد.

القاصی همچنین گفت: با اعترافات فرد آدم ربا محل اختفای گروگان در یکی از کوه‌های اطراف سروستان مشخص و پس از حضور پلیس آگاهی فرد ربوده شده آزاد شد.

رئیس کل دادگستری فارس در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات و تلاش برای دستگیری دیگر آدم رباها ادامه دارد و پرونده به صورت ویژه در دادسرای جنایی در حال رسیدگی است





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *