یوسف صیادی و حمید فولادی از دعوت شدگان امشب جنگ "دعوت" هستند

17:30 - 12 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۸۰۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه امشب دعوت با حضور یوسف صیادی و حمید فولادی روی آنتن شبکه یک می رود.
به گزارش گروه فرهنگی ، در برنامه امشب "دعوت" که حدود ساعت 15 : 23 دقیقه از این شبکه پخش می شود، بازیگرانی چون یوسف صیادی و شهربانو موسوی به همراه حمید فولادی خواننده برای کار خیر پیش قدم می شوند.

در برنامه شب گذشته پورانداخت مهیمن بازیگر یک گلسر یادگاری از مادربزرگش، محمد رضا شریفی نیا گردنبند عقیق و چوب متبرک به خانه خدا و روزبه نعمت ا.. صد بلیط از کنسرت  آینده اش را برای کار خیر به برنامه دعوت هدیه کرد.

در این برنامه هر کدام از هنرمندان و ورزشکاران سه نفر دیگر از همکاران خود را به چالش " دعوت "برای انجام کار خیر دعوت می کند . دعوت با فضای مفرح و سرگرم کننده با گفتگوها و اجرای خوانندگان هر شب به مدت 45 دقیقه مهمان خانه های مردم تا انتهای ماه مبارک رمضان است .

همچنین حجت الاسلام برمایی هر شب در گفتگو با مجریان برنامه که نیما کرمی و زینب زارع در مورد ابعاد مختلف انجام کار خیر در ماه رحمت و تاثیرات آن در زندگی دنیوی و اخروی انسان سلسله مباحثی جذاب و کاربردی را برای مخاطبان مطرح می کنند .

گفتنی است این برنامه به تهیه کنندگی مشترک مجتبی کشاورز و محمد جواد عبدالرحمانی در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده و در ایام ماه مبارک رمضان ، هر شب تا عید فطر از شبکه اول سیما پخش می شود .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *