ارائه مشاوره رایگان به 472 نفر از مردم

10:14 - 12 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۵۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد گفت: با ارائه طرح مشاوره رایگان حقوقی و قضایی به مناسبت هفته قوه قضائیه، 472 نفر از خدمت استفاده کردند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا زارع مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد گفت: با ارائه طرح مشاوره رایگان حقوقی و قضایی به مناسبت هفته قوه قضائیه، 472 نفر از خدمت استفاده کردند.

محمدرضا زارع افزود: با حضور حقوقدانان بسیجی در 7 مرکز در شهر یزد و یک مرکز در شهرستان‌های دارای کانون بسیج حقوقدانان در مجموع استقبال مردم از ارائه مشاوره رایگان حقوقی بسیار خوب بود.

وی اظهار داشت: اختلافات خانوادگی، دعاوی ملکی، موضوعات مرتبط با قانون چک و تصادفات از جمله موضوعات مطرح شده در این مشاوره‌ها بود.

این مقام مسئول، ضرب وشتم، توهین و مواد مخدر را از دیگر موضوعات در سوالات مطرح شده ذکر کرد و اذعان داشت: کلاهبرداری و مشاوره در امور ثبتی از دیگر موضوعاتی بود که به عنوان سوال از سوی مردم در مشاوره‌های ریگان طرح گردید.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون تخصصی مشاوره در حوزه اختلافات خانوادگی با رویکرد صلح و سازش در هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: این کارگاه با تدریس دکتر آزاد از چهره‌های شناخته شده و متخصص در حوزه خانواده برگزار شد و مشاوران مذهبی، روانشناسان و حقوقدانان منتخب نیز از این کلاس استفاده کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *