رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عروسک‌هایی که آرزوی کودکان را برآورده می‌کنند

1:35 - 11 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۰۳۳
این روزها و در ماه مبارک رمضان طرح قابل تامل و جالبی اجرا شده که درخلال آن افراد با خرید عروسک های نصب شده روی دیوار آرزوها در برآوردن آرزوی کودکان نیازمند سهیم می شوند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، طرح "دیوار مهربانی" که در زمستان سال گذشته اجرا شد روند موفقیت آمیزی را طی کرد و با استقبال خوبی از جانب شهروندان روبرو شد.

اتفاق جالبی که از نخستین روزهای ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف تهران روی داد،‌برقراری طرحی با عنوان دیوار آرزوها بود در این طرح که با حمایت نهادهای خیریه کشور برگزار می شود،‌ تعداد زیادی عروسک های دست ساخته بر دیوار آرزوها نصب می شود به گونه ای که تعدادی از این عروسک ها دختر و تعداد دیگر پسر هستند.

عروسک‌های

مسئوولان نهادهای خیریه مرتبط ، در کنار این دیوار حضور دارند و عکس و مشخصات بچه های یتیمی را که به حمایت و کمک خیران نیاز دارند را روی میز قرار داده اند.

مردم علاقمند به مشارکت در این طرح پس از انتخاب و خرید عروسک مورد نظرشان آرزوی یک کودک را برآورده می کنند.

اگر فرد خیر عروسک دختری را خریداری کند به معنای برآوردن آرزوی یک دختر بچه است و اگر عروسک پسری را خریداری کند یعنی امید یک پسر بچه را برآورده کرده است.

نهادهای خیریه دخیل در این کار،‌ در بیشتر میدان های اصلی شهر حضور دارند از جمله میدان ولیعصر و نبش متروی میدان جهاد و در صورت نیاز پاسخگوی پرسش شهروندان هستند.


گزارش از: بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *