سرقت از 37 خودرو با خم کردن در ماشین/ چهار سارق دستگیر شدند

5:10 - 11 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۹۸۳
فرمانده انتظامی شهرستان فرديس از انهدام باند سارقان خودرو و داخل خودرو با 37 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ ایوب احمدی گفت: در پی ارجاع پرونده ای از کلانتری 12 اهری شهرستان فردیس مبنی بر دستگیری دو نفر متهم به سرقت یک دستگاه خودرو پراید، بررسی سوابق کیفری متهمان و احتمال وقوع سرقت های دیگر از سوی متهمان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی ادامه داد:  در بازجویی از متهمان، آلات و ادوات سرقت از  آن ها کشف شد. 

سرهنگ احمدی، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت یک دستگاه خودروی پراید اعتراف کردند که با راهنمایی سارقان، ماموران به محل اختفا خودرو اعزام شدند و خودرو سرقتی دوم را نیز به پارکینگ منتقل کردند. 

این مقام انتظامی، تصریح کرد: با ادامه تحقیقات و بازجویی ها، سارقان به 35 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان فردیس با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند. 

وی، ابراز داشت: سارقان شیوه و شگرد خود را این گونه بیان کردند که در ساعات اولیه بامداد و با توجه به خلوت بودن معابر و زمان استراحت ساکنان آپارتمان ها به همراه یک دستگاه خودروی سرقتی، اقدام به خم کردن درب خودرو های داخل پارکینگ و کوچه ها و سرقت وسایل داخل آن می کردند. 

سرهنگ احمدی، بیان کرد: ماموران با راهنمایی سارقان، محل های سرقت و مالباختگان را شناسایی کردند که برای تشکیل پرونده در پلیس آگاهی حضور یافتند و پس از احراز هویت آن ها، اموال سرقتی به مالباختگان تحویل داده شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: ماموران،دو همدست سارقان را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند که پس از بازجویی ماموران، متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کردند. هر چهار سارق دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شدند. 

گفتنی است، ارزش تقریبی اموال مسروقه 280 میلیون ریال است.
انتهای پیام/



شهروند خراسان شمالی
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
با سلام و احترام پیشنهاد میشود برای جلوگیری از این شیوه سرقت شرکت های خودرو سازی زبانه قفل درب خودرها را همزمان افقی و عمودی طراحی کنند هزینه و تکنولوژی ساده ای دارد. متشکرم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
اینهمه خسارت به مردم اشد مجازات و جبران خسارت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *