رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افطاری ساده رزمندگان دوران دفاع مقدس+تصویر

5:30 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۰۹۳
قدر آنچه را که در ماه رمضان آموختید بدانید، و آن را براى خودتان نگه دارید. آنچه انسان در ماه رمضان، در میان این اعمالِ شخصى و عمومى و مردمى و اجتماعى مشاهده می‌کرد، اطعام مردم به‌صورت عمومى و به‌صورت افطارىِ ساده و همگانى در بین مردم ما بود که بحمدالله‌ رایج شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، یکی از اتفاقات بسیار زیبایی که این روزها با شروع ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشورمان شاهد آن هستیم وجود سفره‌های پر شور و صمیمانه افطاری ساده است. در ادامه تصاویری از برگزاری سفره‌های افطاری ساده در اقصی نقاط کشورمان آمده است.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: قدر آنچه را که در ماه رمضان آموختید بدانید، و آن را براى خودتان نگهدارید. آنچه انسان در این ماه رمضان، در میان این اعمالِ شخصى و عمومى و مردمى و اجتماعى مشاهده می‌کرد، اطعام مردم به‌صورت عمومى و به‌صورت افطارىِ ساده و همگانى در بین مردم ما بود که بحمدالله‌ رایج شده است.

کمپین افطاری ساده راه‌اندازی شد تا عموم شهروندان را در راستای این کار خیر و خداپسندانه ترغیب و تشویق کند.

صفا و صمیمیت و سادگی بچه‌های دوران جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس، مثال زدنی است. چه شب‌هایی را که فرزندان این مرز و بوم،‌غیرت‌مدارانه ایستاد و از کشورمان دفاع کردند. این صفا و صمیمیت را می‌توان از سفره افطار ساده آنها متوجه شد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *