رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی بیش از 400 پرونده در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان فارس

18:00 - 05 تير 1395
کد خبر: ۱۹۰۱۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان فارس ، معاونین و اعضای شورای قضایی استان فارس، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب و دادستان شیراز با حضور در مصلی نماز جمعه در صحن امام خمينی (ره) حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) در ملاقات چهره به چهره به بررسی پرونده مراجعه کنندگان پرداختند .
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مشکلات قضایی بیش از 400 نفر از مراجعان در شیراز،  قبل از برگزاری نماز جمعه این هفته بررسی و دستورات قضایی در چارچوب قانون صادر شد.

این گزارش حاکی است عمده ترین تقاضای مراجعان تسریع در رسیدگی ها، تقاضای عفو و تخفیف مجازات، مرخصی زندانیان و اعمال ماده 477 آئین دادرسی کیفری  تشکیل می دهد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با  تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: دیدار مسئولان قضایی و تعامل دو سویه و رو در رو با مردم زمینه ساز خدمت رسانی بهتر و رفع نقاط ضعف خواهد شد.

علی القاصی افزود: با تأکیدات انجام شده مسئولان قضایی در شهرستان ها و مرکز استان علاوه  بر دیدار مردمی در هفته قوه قضائیه ، سه شنبه هر هفته نیز با نظارت حوزه ریاست دادگستری استان، مشکلات قضایی مردم بررسی می شود.

گفتنی است برنامه ديدار مردمی ويژه هفته قوه قضاييه با همكاری شورای سياستگذاری ائمه جمعه استان فارس و به صورت همزمان در ٤٠ حوزه قضايي استان برگزار شد كه طی آن رؤسا و دادستان های حوزه های قضايی استان در جمع مردم نمازگزار حاضر و ضمن پاسخگويی به سؤالات حقوقی مشكلات قضايی آنان را بررسي كردند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *