دشمن از کوچکترین مسئله برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند

5:00 - 07 تير 1395
کد خبر: ۱۹۰۰۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: دشمنان فکرمی کنند در سیستان و بلوچستان بیشترین اختلاف میان شیعه و سنی وجود دارد دشمن از کوچکترین مسئله برای پیش برد اهداف خود استفاده می‌کند ولی این گردهمایی‌ها همانند خاری است که برچشم دشمنان فرو می‌رود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان، رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان گفت: دشمنان فکرمی کنند در سیستان و بلوچستان بیشترین اختلاف میان شیعه و سنی وجود دارد دشمن از کوچکترین مسئله برای پیش برد اهداف خود استفاده می‌کند ولی این گردهمایی‌ها همانند خاری است که برچشم دشمنان فرو می‌رود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در همایش گردهمایی سران,معتمدین و ریش سفیدان طوایف بیان کرد: با برگزاری این جلسات صحبت‌های متقابلی بین مردم و خدمتگذاران به مردم مطرح می‌شود تا از انتظارات یکدیگر مطلع شوند.  

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای حکومتی است که از نظام مردم سالاری و از یک نظام دینی برخوردار است و این درحالی است که دربرخی ازحکومت های دیگر نه نظام مردم سالاری وجود دارد و نه احکام دینی به خوبی اجرا می شود.                               

این مسئول ادامه داد: درقانون اساسی یک اصل مهم مطرح است و آن اصل ایرانی بودن برای افراد است.                      

وی خاطرنشان کرد: همه  مردم ایران زیر پرچم جمهوری اسلامی با آرامش ،همدلی و اتحاد که نتیجه وحدت است در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این درحالی است که در کشورهای اطراف موجی از تلاطمات وجود دارد.

حمیدی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد تفرقه، ناامنی را در کشور به وجود آورد ولی دربوجود آوردن این تفرقه ناموفق بوده است، چرا که ما در منطقه ای هستیم که بهترین وحدت میان شیعه و سنی حاکم است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: وحدت بین مردم از یک طرف و وحدت بین مردم و دولت ازطرف دیگر, ازاهمیت بسیاری برخوردار است.

وی اظهارکرد: دشمن از کوچکترین مسئله برای پیش برد اهداف خود استفاده می‌کند که در این راستا نقش سران طوایف بسیار اساسی و کلیدی است.

رئيس کل دادگستری سیستان وبلوچستان اضافه کرد: ایجاد مدینه فاضله یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است و تلاش همه مسئولین برای رساندن مردم به حق و حقوق خودشان است.

وی درخصوص آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه گفت: یکی از دغدغه‌های که درجامعه وجود دارد آسیب های اجتماعی است که زیبنده نظام نیست و باید تلاش شود تا این آسیب ها به حداقل برسد.

حمیدی در پایان گفت: افراد با محترم شمردن حقوق یکدیگر مانع از بوجود اوردن اختلافات درسطح جامعه شوند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *