مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دلیجان + عکس

20:30 - 31 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۸۲۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی مراسمی و با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی، رئیس جدید دادگستری شهرستان دلیجان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، طی مراسمی و با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی، رئیس جدید دادگستری شهرستان دلیجان معرفی شد.


حجت‎الاسلام والمسلمین عبداللهی در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دلیجان گفت: هفته قوه قضاییه به مناسبت شهادت شهید والا مقام دکتر بهشتی است که فرصت مناسبی برای تشریح ، یادآوری ماموریت های و جایگاه قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی است.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دلیجان + عکس



وی در ادامه سخنان  با اشاره به اینکه قضاوت در زادگاه هر قاضی بسیار سخت و دشوار است افزود: از زحمات و تلاش های آقای هادی ملکی تقدیر و تشکر نموده و آقای شریعتی که از قضات خوب استان هستند را برای مسئولیت قضایی بسیار سنگین ریاست دادگستری شهرستان دلیجان معرفی می کنیم.

در این مراسم هادی ملکی با تبریک ولادت امام  حسن مجتبی (ع) گفت: خدا را شاکرم که توفیق عنایت نمود تا مدت 3 سال در خدمت مردم شریف شهرستان دلیجان باشم و به همین جهت از لطف و عنایت خداوند سپاسگزار و امیدوارم بتوانم شاکر این نعمت باشم.

وی خاطر نشان ساخت: کار برای انجام دادن در دلیجان زیاد است و امیدوارم با حضور آقای شریعتی کارهای زیادی در این حوزه قضایی با همکاری خوب همه مسئولین شهرستان  صورت گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان دلیجان با اشاره به نارضایتی مردم از آلودگی زیست محیطی در شهرستان افزود: در مورد  وضعیت حقوق بیت المال اتفاقات خوبی با تلاش دادستان محترم رخ داده که نیاز به تداوم دارد.


مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دلیجان + عکس


ملکی خطاب به مسئولین شهرستان دلیجان عنوان کرد: فرصت برای خدمت هر چند سال که باشد کم و محدود است اما برای کار نکردن زمان زیاد است و در واقع برای خدمتگزاری زمان بسسیار اندک است.

در ادامه فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان دلیجان گفت : یادو خاطره شهید بهشتی را گرامی داشته چرا که تلاش های ایشان برای نظام و مردم بر هیچکس پوشیده نیست.

هادی فدایی رسیدن مردم به رفاه اجتماعی را از جمله ویژگی ها و اهداف شهید بهشتی برشمرد و افزود: متانت، کم گویی و گزیده گویی از خصوصیات ویژه شهید بهشتی بود که اکنون یکی از محورهای عملکردی مدیران همین است.

وی بیان کرد: متانت و شخصیت آقای هادی ملکی در حدی بود که در شهرستان محل زادگاه خود طوری کار کردند که بین مردم و مسئولین از رضایت بسیار بالایی برخوردار بودند و بدون شک در جایگاه جدید موثر تر خواهند بود.

در ادامه امام جمعه شهرستان دلیجان یکی از شاخصه های مهم نظام سیاسی و اجتماعی و قوه قضاییه را گسترش عدالت قضایی و رفع ظلم و بازستاندن حق برشمرد و گفتن: یکی از شرایط قاضی از منظر مقام معظم رهبری احقاق حقوق مردم و عدالت قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا کرامتی  با ابراز امیداوری از اینکه با اقتدار و با مسئولیت بالا و با شهامت و شجاعت قضات بتوان از حقوق مردم دفاع کرد بیان کرد: در شهرستان دلیجان در مسئله عدالت و احقاق حقوق مردم باید توجه و اهتمام بیشتری صورت گیرد.

در پایان آقای غلامرضا شریعتی پس از دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگستری استان مرکزی طی سخنانی گفت: با تعامل با امام جمعه، فرماندار، دادستان و مسئولین شهرستانی در راه رسیدن دلیجان به جایگاه اصلی آن تلاش خواهم کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *