خدمت به مردم با پیشبرد اهداف سیاسی منافات دارد/ مدیریت شهری نیازمند کمک دولت است

7:45 - 31 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۶۱۴
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک خدمت به مردم با پیشبرد اهداف سیاسی منافات داشته و اعضای شورای شهر تهران نباید در پارلمان شهری به دنبال رسیدن به اهداف سیاسی خود باشند.
مرتضی طلایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: در شورای شهر تهران همواره تاکید شده که اعضا از هر گونه سیاسی کاری پرهیز کنند.

وی افزود: هر زمان که شوراها به سمت اهداف سیاسی پیش رفته اند، بیشترین ضرر متحمل مردم شده و نمونه های این موضوع را در سال های ابتدایی راه اندازی شوراها در کشور شاهد بوده ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شوراها مکانی برای طرح خواسته های سیاسی افراد نیست خاطرنشان کرد: اعضا با هر نگرش سیاسی باید به فکر حل مشکلات شهر تهران باشند و در پارلمان شهری اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد.

طلایی با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهارکرد: در حوزه اتوبوسرانی با مشکلات زیادی مواجه هستیم و اگر کمک های دولت به شهرداری تهران ارائه نشود، در آینده نزدیک بخش اعظمی از اتوبوس های تهران فرسوده خواهند بود و جایگزینی نیز برای آنها نخواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت ساخت مترو در شهر تهران اذعان کرد: به دلیل تزریق نشدن اعتبارات دولتی، روند ساخت خط 6 و 7 مترو تهران با کندی پیش می رود و بدون شک اگر اعتبارات کافی به مترو تزریق شود، ساخت و سازها با سرعت بیشتری پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *