مدیرکل زندان‌های تهران از ندامتگاه شهرری بازدید کرد

20:30 - 29 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۳۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مصطفی محبی مدیر کل زندانهای استان تهران به همراه درویش معاون اداری و مالی اداره کل زندانهای استان تهران و مسگریان معاون قضایی و سرپرست حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان تهران از ندامتگاه شهرری بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ندامتگاه شهرری، مصطفی محبی مدیر کل زندانهای استان تهران به همراه درویش معاون اداری و مالی اداره کل زندانهای استان تهران و مسگریان معاون قضایی و سرپرست حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان تهران از ندامتگاه شهرری بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید منوچهر رحمانی مدیر ندامتگاه شهرری گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این ندامتگاه از سال ۹۰ ابتدای تاسیس آن  در زمینه های عمرانی ، بهداشت و درمان ، فرهنگی ، اشتغال و… ارائه  کرد.

در ادامه مدیر کل زندانهای استان تهران از قسمتهای یگان حفاظت ، ساختمان در حال ساخت ملاقات شرعی ، بهداری، اندرزگاه ، فرهنگی ، اشتغال ، بندمادران،آشپزخانه و… بازدید کردند.

وی پس از بررسی فعالیت های صورت گرفته و در حال انجام  بر لزوم تدوین برنامه ها و راهکارهای علمی و عملی برای جذب حداکثری زندانیان وحضور پررنگ و مشارکت آنان را درحوزه های فرهنگی و اشتغال تاکید کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *