سندرز اصلی ترین هدف سیاسی دموکرات‎ها را طی ماه‎های آینده اعلام کرد

16:35 - 28 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۶۹۵۷
برنی سندرز از اعضای حزب دموکرات آمریکا اعلام کرد که اصلی ترین هدف سیاسی دموکرات ‎ها طی ماه‎ های آینده شکست دادن دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری است.
سندرز اصلی ترین هدف سیاسی دموکرات‎ها را طی ماه‎های آینده اعلام کردبه گزارش گروه بین الملل ،برنی سندرز یکی از دو نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی سخنانی بطور تلویحی حمایت خود را از هیلاری کلینتون دیگر نامزد این حزب اعلام کرد و از پایان فعالیت های انتخاباتی خود خبر داد.    
 
سندرز در این سخنرانی به استمرار آنچه که " انقلاب سیاسی" خواند، تاکید کرد  اما از همکاری با هیلاری کلینتون برای شکست دادن دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه خبر داد.
 
سندرز در این سخنرانی که بشکل یک پیام تصویری خطاب به هوادارانش پخش شد، گفت: اصلی ترین هدف سیاسی ما در 5 ماه آینده این است که مطمئن شویم دونالد ترامپ شکست سختی خواهد خورد و من قصد دارم نقش خود را در انجام این هدف ایفا کنم.
 
سندرز ضمن تشکر از هواداران خود ادامه داد: انتخابات برگزار خواهد شد، اما تغییرات سیاسی و اجتماعی که منجر به تغییر در جامعه ما خواهد شد، هیچ‌وقت متوقف نخواهد شد.

انتخابات سراسری ریاست جمهوری امریکا در تاریخ 8 نوامبر 2016 (18 آبان 1395) برگزار می‌ شود و احتمالا دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه با کلینتون رقابت خواهد کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *