رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور ارزیابان فرهنگی قوه قضائیه در دادگستری کرمانشاه

14:00 - 26 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۶۱۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ارزیابان فرهنگی قوه قضائیه به سرپرستی حجت الاسلام فاطمی راد و محمدی معاون مدیرکل برنامه ریزی معاونت فرهنگی قوه قضائیه طی دو روز حضور در دادگستری استان کرمانشاه، فعالیت‌های فرهنگی این دادگستری در سال 94 را بررسی و ارزیابی کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه، ارزیابان فرهنگی قوه قضائیه به سرپرستی حجت الاسلام فاطمی راد و محمدی معاون مدیرکل برنامه ریزی معاونت فرهنگی قوه قضائیه طی دو روز حضور در دادگستری استان کرمانشاه، فعالیت‌های فرهنگی این دادگستری در سال 94 را بررسی و ارزیابی کردند.

در اولین روز حضور ارزیابان جلسه افتتاحیه با حضور معاون فرهنگی دادگستری و کارکنان این معاونت برگزار شد که به نوعی این جلسه به عنوان معارفه صورت گرفت که در آن دانیال هودرجی  معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه ضمن معرفی کارکنان فرهنگی به بیان اهم فعالیت‌های فرهنگی دادگستری استان در طول سال 94 پرداخت.

حجت الاسلام فاطمی راد و محمدی نیز هدف از این بازدید را ارزیابی فرهنگی دستگاه قضایی استان کرمانشاه برشمردند که در آن نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار خواهد گرفت که طبق برنامه‌های ابلاغی و پیشنهادی صورت گرفته است.

در ادامه اعضا جلسه با حضور در سالن اجتماعات شهید بهشتی به بررسی و مشاهده اسنادی فعالیت‌های فرهنگی استان کرمانشاه پرداختند که طی آن تمامی اسناد اعم صورت المجالس، نظرسنجی برنامه‌های مختلف، فایل‌های تصویری، صورتحساب منابع مالی هزینه و جذب شده و مواردی از این دست مورد بررسی قرار گرفت و در اثنای این کار معاون فرهنگی دادگستری و کارکنان این معاونت به سوالات متعدد که از سوی گروه ارزیابی مطرح شد، پاسخ دادند.

بازدید از امکانات و تجهیزات معاونت فرهنگی، بازدید از کلاس‌های قرآن ویژه ماه مبارک رمضان، شرکت در کلاس‌های عقیدتی- اخلاقی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و حضور در نماز جماعت دیگر اقدامات اولین روز گروه ارزیابی معاونت فرهنگی قوه قضائیه در استان کرمانشاه بود.

دومین روز کاری گروه ارزیابی ، جلسه با اعضای هسته های جهادی و رابطین فرهنگی حوزه های قضائی استان کرمانشاه و همچنین مصاحبه با رابط فرهنگی شوراهای حل اختلاف آغاز شد.

در ادامه آقایان فاطمی راد و محمدی با حضور در دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان، اهم فعالیت‌های این دفتر در سال 94 را مورد ارزیابی قرار دادند.

جلسه اختتامیه نیز حضور در دفتر عدالت خواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بود که به ارائه گزارش عملکرد معاون فرهنگی این دادگستری و نقاط قوت و ضعف آن در حضور ایشان پرداخته شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *