اشتباه شهرداری در کاشت درختان جدید خیابان ولی عصر/ برخورد قاطع با قطع درخت

7:45 - 26 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۹۰۰
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: با هرگونه قطع درخت در شهر تهران برخورد قاطع صورت می گیرد و شهرداری مجاز به قطع بی دلیل درختان نیست.
محمد حقانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: درختان خیابان ولی عصر به دلیل خشک شدن از سوی شهرداری تهران قطع شده اند و قطع این درختان دلیل خاصی نداشته است.

وی افزود: شهرداری تهران این اجازه را ندارد که بی دلیل نسبت به قطع درختان اقدام کند و شورای شهر تهران و کمیته محیط زیست شورا با جدیت با این موضوع برخورد می کند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به غیر اصولی بودن کاشت نهال های جدید در خیابان ولی عصر (عج) به جای درختان کنده شده اظهارکرد: به این خاطر که درختان قدیمی به صورت کف بر قطع شده اند، نهال های جدید نباید در میان این کنده ها کاشته می شدند.

حقانی ادامه داد: در کاشت نهال های جدید، اقدام بسیار غیر اصولی صورت گرفته و از نظر اجرا و مباحث فنی، شهرداری وظیفه خود را به درستی انجام نداده است.

وی از آغاز بررسی ها در رابطه با وضعیت درختان خیابان ولی عصر (عج) در کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار شده وضعیت درختان خیابان ولی عصر در کمیته محیط زیست شورا مورد بررسی قرار گرفته و برای درختانی که در آستانه قطع شدن هستند برنامه ریزی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *