تقدیر از خادمان قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم/ هنوز همه غرفه ها آماده نشده است

10:13 - 26 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۸۵۰
یکی از بخش‌های قابل توجه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اختصاص بخشی به خادمان قرآنی است که قرار است امسال از یکی از خادمان به طور ویژه تقدیر به عمل آید.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عصر دوشنبه 24 خرداد ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ معاون قرآن و عترت این وزارتخانه و همچنین جمعی از مدیران و معاونان وزارت ارشاد در محل مصلی تهران افتتاح شد.

نمایشگاه بیست و چهارم از بخش های مختلفی برخوردار است که از جمله آنها می توان به بخشهای مربوط به حمایت از تولیدات داخلی، معرف مفاهیم مربوط به شیطان پرستی و صهیونیستها، رسانه های قرآنی و غرفه اختصاصی مربوط به خادمان قرآن کریم اشاره کرد.

بنابراین گزارش با وجود تمام تلاش هایی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد هماهنگی در بخشهای مختلف این نمایشگاه صورت گرفته اما هنوز تمامی بخش ها آمادگی کامل را برای ارائه خدمات ندارند.

آماده نبودن تمامی بخش ها در حالی اتفاق افتاد که تاخیر در بازگشایی بخش مربوط به فروش نمایشگاه بیست و چهارم نیز فرصت خوبی را در اختیار دست اندرکاران نمایشگاه قرآن قرار داد اما در عمل معنای بهره گیری از این فرصت دیده نمی شد.

در غرفه مربوط به خادمان قرآن کریم که به معرفی خادمان قرآنی اختصاص داده شده، قرار است به طور ویژه از استاد ابوالفضل علامی که سال گذشته درگذشت ، تقدیر شود.

دراین غرفه همچنین تصاویری از آیت الله خزعلی،‌محمدباقر بهبودی و شهریار پرهیزگار دیده می شود.

با توجه به نامگذاری سال 95 به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می توان گفت یکی از نکات قابل توجه در نمایشگاه بیست و چهارم قرآن کریم نصب توصیه هایی از مصرف کالاهای داخلی و دوری از مصرف کالاهای خارجی است که به طور یقین ذهن بازدید کنندگان را به تعامل وا می دارد.

از دیگر موضوعاتی که در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم توجه را به سوی خود جلب می کند افتتاح شبستان شرقی مصلی همزمان با افتتاح این دوره از نمایشگاه است چرا که در این حالت فضای بیشتری از نظر وسعت متراژ در اختیار این نمایشگاه قرار گرفته است.

گفتنی است نمایشگاه بیست و چهارم قرآن کریم از 24 خرداد تا 8 تیر هر روز از ساعت 18 تا 30/23 میزبان علاقمندان است.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *