یک حلقه مار سمی خطرناک در فیض آباد زنده گیری شد+تصاویر

12:32 - 25 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۷۰۴
مسئول آتش نشانی فیض آباد گفت: شب گذشته یک حلقه مار سمی خطرناک در یک واحد مسکونی شهر فیض آباد با حضور به موقع تیم امدادی ایستگاه آتش نشانی این شهر در محل زنده گیری شد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از دانا، رمضان مهدیزاده درباره زنده گیری یک حلقه مار خطرناک در فیض آباد اظهار کرد: ساعت 22 شب گذشته طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی شهر فیض آباد، گزارشی مبنی بر وجود یک حلقه مار در منزل مسکونی واقع در خیابان شهید بهشتی به این مرکز اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات آتش نشانی شهر فیض آباد به محل اعزام شدند و نسبت به صید این مار سمی خطرناک که از نوع جعفری بود اقدام کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فردا این مار به اداره محیط زیست شهرستان تحویل داده می شود، اظهار کرد: در پی گرم شدن هوا و به علت خشکسالی و کم آبی مارها از لانه های خود بیرون می آیند و به طرف آبادی ها و شهرها حرکت می کنند.

مهدیزاده افزود: شهروندان با مشاهده جانوران خطرناک خونسردی خود را حفظ نمایند و قبل از هرگونه اقدامی با سامانه 125 آتش نشانی تماس بگیرند.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما مشاهده چنین مواردی دور از انتظار نیست.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *