رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گرفتن عکس یادگاری با فتنه گران دهن کجی به نظام است

7:55 - 25 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۵۰۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: شورای عالی امنیت ملی باید نسبت به فعالیتهای محکومین فتنه 88 وارد عمل شود.

شورای عالی امنیت ملی باید نسبت به فعالیتهای محکومین فتنه 88 وارد عمل شود/ گرفتن عکس یادگاری با فتنه گران دهن کجی به نظام استپرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درگفتگو با خبرنگار سیاسی پیرامون دیدار برخی از افراد با یکی از محکومین فتنه 88 و منتشر شدن عکسهای یادگاری آنها در صفحات مجازی اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی اوقات اقداماتی از سوی افراد صورت می گیرد که خلاف اهداف و شان نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: از نظر بنده این گونه رفتارها یک نوع دهن کجی به نظام محسوب می شود وخاطیان این موضوع باید تجدید نظر جدی را در رفتار ومنش خود ایجاد کنند در غیر اینصورت آینده ای به مانند محکومین فتنه 88 در انتظار آنها خواهد بود.

قائم جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینگونه رفتارها بدون شک سبب می شود تا دشمنان در راستای ایجاد اختلافات داخلی در کشورمان وارد عمل شوند از این رو گرفتن عکس یادگاری با افرادی که ضربات سنگینی را به نظام در سال 88 وارد کردند غیر قابل قبول است.

سروری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ابعاد فتنه 88 تاکید کرد: محکومین فتنه 88 بدون شک با توجه به خسارتها و زیانهایی که برای کشورمان ایجاد کرده اند هیچ جایگاهی در عرصه سیاسی کشور ندارند از این رو گرفتن عکس یادگاری با چنین افرادی دهن کجی سریح به نظام است.

وی تاکید کرد: این گونه اقدامات بدون حتم چراغ سبز مجددی را برای فعالیتهای فتنه گران روشن می کند از این رو انتظار می رود حواسمان را جمع کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *