رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از ماشین عروس داعش تا نوزاد ایرانی که رکورد باشگاه بارسلونا را شکست + تصاویر

15:01 - 24 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۳۴۹
دوش صلواتی در خیابان‌های عراق در ماه رمضان، جراحی موفقیت آمیز جغد، زشت‌ترین رنگ جهان، عجیب‌ترین اشیائی که از گلو، بینی و گوش کودکان خارج شده است و ماشین عروس داعش را در گلچین امروز "گشتی در مجاز" بخوانید.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، این‌بار گشتی در فضای مجازی زده ایم و تعدادی از اخبار جالب رسانه های مختلف را گلچین کرده‌ایم.

عکسی که آبروی بوش را برد

+ تصاویر

خبرگزاری فارس نوشت: جرج بوش رییس جمهور آمریکا در ابتدای دهه 90 میلادی تصور نمی کرد حضورش در ورزشگاهی در آرلینگتون تگزاس برای پرتاب نمادین توپ و آغاز مسابقه بیسبال به یک آبروریزی تمام عیار مبدل شود. عکس زیر که چند ثانیه پس از پرتاب توپ بازی بیسبال توسط بوش گرفته شد، به خاطر حالت چهره و ژست نامناسب وی به اسباب خنده و تفریح مردم مبدل شد و چاپ گسترده آن در روزنامه ها به بحث های گسترده ای در مورد اخلاق روزنامه نگاری دامن زد. برخی معتقد بودند چاپ عکس یاد شده اقدامی غیراخلاقی و نادرست بوده و برخی هم خواستار عدم سختگیری در این زمینه به منظور حفظ آزادی بیان شدند.

دوش صلواتی در خیابان‌های عراق در ماه رمضان

+ تصاویر

+ تصاویر

+ تصاویر

خبرگزاری فارس نوشت: به دنبال گرمای شدید هوا همزمان با ماه رمضان، در خیابان های بغداد دوش های صلواتی برای شستن سر و صورت و خنک شدن مردم راه اندازی شده است. دوش های صلواتی در خیابان های بغداد که مردم آنها را «دش الأجر والثواب» یعنی دوش اجر و ثواب توصیف می کنند به عنوان نوعی از فعالیت های خیریه به شمار می روند. مالکان مغازه ها و خانه های نزدیک خیابان های اصلی با استفاده از شلینگ، آب را به کنار خیابان منتقل می کنند تا به وسیله دوش های حمام، امکان شستن سر و صورت را برای شهروندان فراهم کنند.

دسترسی به سیگار و قلیان در کمتر از 5 دقیقه

+ تصاویر

خبرگزاری ایرنا نوشت: دکتراحمد جنیدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برای تهیه نان باید 20 تا 30 دقیقه وقت صرف کنیم اما سیگار و قلیان در کمتر از پنج دقیقه در دسترس قرار می گیرد که این موضوع نشان دهنده عمق فاجعه است.

یک داعشی برادر خود را اعدام کرد

+ تصاویر

خبرگزاری ایرنا نوشت: یکی از عناصر گروه تروریستی – تکفیری داعش فردی را که گفته می شود، برادر اوست به اتهام ارتداد و همکاری با دشمن با شلیک گلوله اعدام کرد.

نظافت ساعت بیگ بن در لندن

+ تصاویر

خبرگزاری ایرنا همچنین تصویری از نظافت ساعت بیگ بن در لندن را منتشر کرد.

جراحی موفقیت آمیز جغد زخمی در قم

+ تصاویر

خبرگزاری ایسنا نوشت: دکتر محمدجواد همایونی، دامپزشک اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم از جراحی موفقیت آمیز یک جغد زخمی در این اداره کل خبر داد. این جغد شاخدار زخمی که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفته بود، توسط یکی از دوستداران طبیعت به این اداره کل تحویل داده شد.

توقیف ۸۱ خودرو که در خیابان‌های دوبی مسابقه می‌دادند

+ تصاویر

خبرگزاری ایسنا نوشت: پلیس دوبی ۸۱ خودرو را که در خیابان‌ها مسابقه می‌دادند توقیف کرده است. رانندگان این خودروها با سرعتی حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعت در خیابان‌های دوبی رانندگی کرده بودند.

دیدار با مرد برنزی وسط شلوغی شهر

+ تصاویر

خبرگزاری ایسنا نوشت: سال‌هاست رهگذرانی که از کنار موزه هنرهای معاصر تهران عبور می‌کنند، مجسمه یک مرد را با تن قفس‌مانندش می‌بینند که در گوشه‌ای بیرون ساختمان موزه نصب شده است. این اثر سوررئال «درمانگر» نام دارد و یکی از شاخص‌ترین آثار در اختیار موزه هنرهای معاصر است. جنس «درمانگر» برنز است و ۱۶۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد. این مجسمه اثر «رنه ماگریت» نقاش و مجسمه‌ساز بلژیکی است. او یکی از موفق‌ترین هنرمندان سبک سوررئال و از نخستین هنرمندان مدرنیسم قرن بیستم به‌شمار می‌رود.

زشت‌ترین رنگ جهان را ببینید

+ تصاویر

خبرگزاری ایسنا نوشت: دولت‌های انگلیس و فرانسه از طرح استفاده از زشت‌ترین رنگ جهان با ترکیب سبز و قهو‌ه‌ای در بسته‌بندی پاکت‌های سیگار حمایت کردند. محققان معتقدند که زشت‌ترین رنگ موجود با نام رسمی Pantone ۴۴۸ C با ایجاد حس غریب و ناخوشایند در کاهش مصرف سیگار بسیار موثر است. در واقع با جایگزینی این رنگ زننده به جای رنگ‌های زیبا و براق در بسته‌بندی فعلی پاکت سیگار انتظار می‌رود مصرف سیگار کاهش یابد.

کفشی که کالری سوزانده شده را محاسبه می‌کند

+ تصاویر

خبرگزاری مهر نوشت: یک شرکت تولید کننده تجهیزات الکترونیکی از کفش هوشمندی رونمایی کرده که تعداد گامها را شمرده و حتی میزان کالری سوزانده شده را نیز محاسبه می کند. این فناوری جدید توسط شرکت لوونو ارایه شده است. این شرکت در جریان رویداد بزرگ فناوریTech World in San Francisco از نوآوری اخیر خود رونمایی کرده است.

عجیب‌ترین اشیائی که از گلو، بینی و گوش کودکان خارج شده است

+ تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: چنگک آشپزخانه، علامت مسیح مصلوب، کلید، ستارۀ اسباب‌بازی کلانتر و ... اشیائی هستند که از گلو، گوش و بینی کودکان خارج شده است. این اشیا به‌علاوۀ تعداد زیاد دیگری شیء عجیب‌ و غریب دیگر روی یک تابلوی بزرگ در ورودی بیمارستان بوستون نصب شده‌اند. شاید این تابلو در نگاه اول باعث خندۀ بیننده شود اما در واقع  هشداری است به پدرها و مادرها که مواظب کودکانشان باشند.

ماشین عروس داعش

+ تصاویر

+ تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: گروهک تروریستی داعش، ماشین عروس تزیین‌ شده با گل و پرچم خود را هر از گاهی در شبکه های اجتماعی مختلف به نمایش می گذارد.

شگفت انگیزترین آسمان نورد جهان

+ تصاویر

+ تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پل شیشه‌ای یا آسمان‌نورد گراندکانیون، بر فراز رود کلرادو، در لبه دره گراند کانیون ایالت آریزونای آمریکا قرار گرفته است. این پل شیشه ای در 20 مارس 2007 کار آن به اتمام رسید و در 28 مارس برای بازدید عموم آماده شد. بومیان محلی منطقه مالکان اصلی این ساختمان هستند. این پل شکل نعل اسبی دارد و 1200 متر از سطح زمین فاصله دارد،‌ ارتفاعی که بلندترین آسمان‌خراش‌های دنیا را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. لبه آن 20 متر فاصله افقی از کناره زمین دارد. دیواره‌ها و کف آن از شیشه‌ای به ضخامت 10 سانتیمتر ساخته شده است. این پل بسیار محکم ساخته شده و طوری طراحی شده که در نتیجه باد و راه رفتن مردم، ارتعاش نداشته باشد.

نوزاد ایرانی که در باشگاه بارسلونا رکورد زد

+ تصاویر

+ تصاویر

سایت اینترنتی مشرق نوشت: سيدحسين افصحی نوزاد مشهدی است كه اين روزها تازه يك ماه از عمرش را سپری كرده، اما پدرش پيش از تولد، او را عضو باشگاه بارسلونا كرده بود!. افصحی با اين حركت، ركورد ثبت‌نام جوان‌ترين ايراني در باشگاه بارسلونا را شكست و پيش از آنكه فرزندش متولد شود، او را به عضويت آبی اناری ها درآورد.

افطار در اتاق عمل

+ تصاویر

سایت اینترنتی مشرق نوشت" در تصویری که می بینید، پزشکان روزه دار سوری در حال مداوای مصدومین حادثه دیده به دست داعش، روزه خود را افطار می کنند.

آبشار دیدنی در کاخ ورسای

+ تصاویر

سایت انترنتی توریسم آنلاین نوشت: هفته گذشته از آبشار مصنوعی فوق العاده ای که توسط هنرمند دانمارکی طراحی شده در باغ سلطنتی « کاخ ورسای» فرانسه رونمایی شد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *