رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساخت موسیقی الکترونیک با اپلیکیشن Drum Pads 24

6:45 - 22 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۴۰۹۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
Drum Pads ۲۴ اپلیکیشنی بسیار جذاب برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن می‌توانید بدون هیچگونه دانشی موسیقی بنوازید.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از زومیت، کمتر شخصی در دنیا پیدا می‌شود که به موسیقی علاقه‌ای نداشته باشد. یک جادوی بی‌تکرار که از عقیده‌ بسیاری از علاقه‌مندان مستقیماً از سوی بهشت و برای آرامش ما آمده است.

در کنار سازهای رایج و محبوبی مانند گیتار، پیانو یا ویالون سبک دیگری از موسیقی وجود دارد که کمی الکترونیک‌تر و دارای حال و هوای جوان پسندانه‌تری است. در این سبک موسیقی کمتر شاهد استفاده از سازهای گیتار یا پیانو هستیم و از صداهای کامپیوتری خاصی برای ساخت این فایل‌ها استفاده می‌شود. Drum Pads 24 اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن یک درام پد کوچک در اختیار خواهید داشت که از خانه‌های کوچک رنگی تشکیل شده و با لمس هر کدام، به یک صدای خاص و متنوع دسترسی خواهید داشت.

کافی است تا با انگشت‌های خود خانه‌های رنگی مختلف را لمس کنید تا صداهای جذاب و متنوع با هم ترکیب شده و تشکیل یک آوای جالب را بدهند. برای انجام اینکار نیازمند هیچ دانشی نخواهید بود و از آنجایی که نت‌های موسیقی در این برنامه حضور چندان پررنگی ندارند و بیشتر با کیک و بیس سروکار دارید می‌توانید به سادگی و با لمس درست هر خانه به کار با Drum Pads ۲۴ مشغول شوید.

البته به هیچ وجه Drum Pads ۲۴ را دست کم نگیرید چرا که تنها بخشی از این برنامه برای سرگرمی استفاده می‌شود و اگر با تخصص و علم کافی به سراغ این اپلیکیشن بروید می‌توانید نتایج فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید.

نکات مثبت

    امکان ساخت موسیقی بدون هیچگونه تخصص
    وجود صداهای متنوع و جذاب
    برخورداری صداهای موجود از کیفیت بسیار بالا
    وجود صداهای اضافه و قابل دانلود

نکات منفی

    نکته منفی خاصی ندارد.

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *