برگزاری 70 جلسه آموزشی با موضوع کنترل خشم

0:00 - 22 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۴۰۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسعودی فر گفت: در سال گذشته در راستای اجرای برنامه های پیشگیرانه بیش از 9 کارگاه آموزشی تخصصی برگزار کردیم که فقط در کارگاه آموزشی کنترل خشم 70 جلسه تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا مسعودی فر معاون اجتماعی دادگستری آذربایجان شرقی از اقدامات انجام شده این معاونت در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه بیش از 9 کارگاه آموزشی تخصصی برگزار کردیم که فقط در کارگاه آموزشی کنترل خشم 70 جلسه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌های آموزشی مجموعه ساعات آموزش داده شده به 296 ساعت رسید که برای 2 هزار 610 نفر تشکیل شده است.

این مقام قضایی مخاطبین این کارگاه‌ها را عموم مردم بیان کرده و اظهار کرد: 176 هزار 525 نفر ساعت میزان برگزاری این کارگاه‌ها بوده است.

مسعودی فر ادامه داد: کارگاه پیشگیری رشدمدار(برای والدین)، کارگاه حقوق خانواده، کارگاه حقوق کودک، کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی، کارگاه فیلم نامه نویسی، کارگاه ضمن خدمت با سرفصل پیشگیری رشدمدار و کارگاه مداخله در فرآیند طلاق از کارگاه‌های آموزشی بود که در سال گذشته به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان شرقی تشکیل شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *