دفتر نمایندگی شرکت خودرو ساز جریمه شد

5:00 - 21 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۳۸۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد از رسیدگی به دو پرونده گرانفروشی در نمایندگی یک شرکت خودروساز و تولید شیرینی جات بدون پروانه در شعب این استان خبر داد.
دفتر نمایندگی شرکت خودرو ساز جریمه شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سید غریب بیژن نیا، مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد، اظهار داشت: با شکایت شاکی خصوصی از دفتر نمایندگی فروش یکی از شرکتهای خودرو ساز مبنی بر گرانفروشی دو دستگاه خودرو پرونده به منظور رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد افزود: پس از رسیدگی به این پرونده و انجام مراحل دادرسی در شعبه تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز و مدیرعامل شرکت یادشده به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و 210 میلیون ریال در حق صندوق دولت و شاکی محکوم شد.

بیژن نیا همچنین با اشاره به رسیدگی به پرونده یک کارگاه شیرینی پزی به دلیل فعالیت بدون حضور مسئول فنی و همچنین عدم برخورداری از مجوز بهداشتی، گفت: پس از بررسی پرونده و به استناد گزارش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد ، بر اساس قانون واحد تولیدی یادشده تعطیل و کلیه لوازم و کالاهای موجود در آن به نفع دولت مصادره شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *