پول، تمرینات را تعطیل کرد/ نمی‌توانیم کار خاصی انجام بدهیم

0:01 - 19 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۳۱۵۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم ملی اهداف پروازی کشورمان گفت: تا زمانی که بودجه مورد نظر از سوی وزارت‌خانه تامین نشود نمی‌توانیم تمرینات را آغاز کنیم

سروش عبدالمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیم ملی اهداف پروازی اظهار داشت: متاسفانه همچنان با مشکل کمبود مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم و تمرینات تیم ملی تعطیل شده است.

وی افزود: تا زمانی که بودجه مورد نظر از سوی وزارت‌خانه تامین نشود نمی‌توانیم تمرینات را آغاز کنیم. قرار است مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تهران مهر امسال برگزار شود که به خاطر مشکلات عدیده موجود بعید می‌دانیم این اتفاق بیافتد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با اهداف پروازی ادامه داد: طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار بود ملی‌پوشان در مسابقات بین‌المللی که قرار است مرداد  در جمهوری آذربایجان برگزار شود شرکت کنند که این بار هم به خاطر مسائل موجود از حضور در این رقابت‌ها محروم هستیم.

عبدالمحمدی افزود: مشکلات مالی فدراسیون در حالی است که مسئولان نهایت تلاش خود را برای رفع آن به کار می‌گریند اما آنها با حتی برای المپیکی‌ها هم در مضیقه هستند چه رسد به تیراندازان ملی‌پوش اهداف پروازی! و به همین خاطر نمی‌توانیم کار خاصی را انجام دهیم.

وی گفت: متاسفانه حمایت نهادهای بخش خصوصی برای حمایت از این رشته بسیار کم است چرا که مسابقات آن پخش مستقیم نمی‌شود و تیمداری هیچ گونه سود مالی برای آنها نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با اهداف پروازی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان از آن جهت که تیراندازی جزو رشته‌های توصیه شده محسوب می‌شود،‌ نگاه ویژه‌ای نسبت به این رشته داشته باشند چرا که در بازی‌های آسیایی اگر ملی‌پوشان ایران با قدرت حاضر شوند تعداد زیادی مدال را برای کاروان کشورمان به دست خواهند آورد و می‌توانند به عنوان بازوی پرقدرت ورزش کشور محسوب شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *