وقتی مخابرات مشتری مداری را فراموش می کند

11:42 - 18 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۸۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
این روزها برخی از سازمانها و نهادهای خدماتی فقط به فکر فرستادن قبوض به منازل مشترکان هستند و از کوچکترین خدمات رسانی دریغ می کنند.
وقتی مخابرات مشتری مداری را فراموش می کندبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، چند وقتی می شود که برخی از مخاطبان از پاسخگو نبودن برخی از شرکتها و سازمان های خدماتی از جمله مخابرات شکایت دارند.

طبق اطلاعات دریافتی هیچ کدام از خطوط تلفنی که بر روی قبوض تلفن خانگی نوشته شده جواب مشترکان را نمی دهد تا هم مشترکان مشکلات خود را بازگو و هم از اپراتورها برای رفع مشکل کمک بگیرند.

در برخی موارد دیده شده مثلا در مرکز مخابرات سلمان فارسی واقع در سعادت آباد یکی از کارمندان تلفن را برداشته و بلافاصله قطع می کند و بعد از بارها تماس مشترکان موفق به شنیدن صدای اپراتور و بیان مشکلات خود نمی شوند!

خدمات ADSL هم همین وضعیت را دارد، تا جایی که با مراجعه حضوری به مراکز مخابرات، شما را به تلفن 2020 حواله می دهند و وقتی هم که با این تلفن تماس می گیرید هیچ امکان و دسترسی به اپراتور و بیان مشکل خود ندارید.

بر اساس این گزارش شرکت مخابرات استان تهران باید هم در انتخاب برخی از کارکنان خود دقت کند و هم درنحوه پاسخگویی تلفن گویا فکر جدیدی داشته باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *