جلوی ولنگاری های فرهنگی در پایتخت گرفته شود/ بودجه فرهنگی شهرداری دو برابر کل بودجه صدا و سیما

10:36 - 18 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۸۳۴
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید هر چه سریعتر جلوی ولنگاری های فرهنگی در پایتخت گرفته شود و مسئولان شهرداری نسبت به وضعیت تهران حساسیت بیشتری نشان دهند.
جلوی ولنگاری های فرهنگی در پایتخت گرفته شود/ بودجه فرهنگی شهرداری دو برابر کل بودجه صدا و سیما

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مجتبی شاکری در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری که سرای محلات را در اختیار دارند باید با حساسیت بیشتری اعتبارات را هزینه کنند.

وی افزود: بودجه فرهنگی شهرداری تهران بیش از دو برابر کل بودجه صداو سیما است و به همین خاطر باید نظارت ها بر این بودجه افزایش پیدا کند.

شاکری در خصوص فعالیت فرهنگسراها، برج میلاد و روزنامه همشهری درحوزه فرهنگی اظهار کرد: باید تمام امکاناتی که دراختیار شهرداری تهران قرار گرفته دیده بانی شده تا در این زمینه تخلفی صورت نگیرد.

به گفته عضو شورای شهر تهران باید جلوی ولنگاری فرهنگی در شهر تهران گرفته شود.

وی با اشاره به فعالیت سمن ها در شهر تهران تصریح کرد: شهرداری می تواند با تکیه بر پتانسیل سمن ها خدماتی که ارائه می دهد را چند برابر کرده و انتظار ما این است که از این پتانسیل بیشترین بهره برده شود.

شاکری خواستار شناسایی سمن هایی که اکنون به پیمانکار واگذار شده اند شد و بیان کرد: در خواست ما این است که شهرداری تهران سمن هایی که اکنون پیمانکاری می کنند و از این طریق شغلی برای آنها دست و پا شده شناسایی کرده و از گردونه فعالیت خارج کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *