تقویت روابط نظامی با چین در اولویت "روسیه" است

23:08 - 17 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۳۰۳
معاون وزیر دفاع روسیه ضمن تقدیر از همکاری های مشترک میان کشورش با چین، از توسعه روابط نظامی میان دو کشور به عنوان اولویت اصلی کشورش یاد کرد.
تقویت روابط نظامی با چین در اولویت به گزارش سرویس بین الملل به نقل از ایتارتاس، معاون وزیر دفاع روسیه از توسعه روابط میان وزارت دفاع کشورش با وزارت دفاع چین به عنوان اولویت کشورش یاد کرد.
 
"آنتولی آنتونوف" در دیدار با دریادار «سون جیانگو»، معاون فرمانده ستاد مشترک کمیسیون مرکزی نیروهای نظامی چین گفت: مایلم تاکید کنم که توسعه معاهدات با چین و بین وزارت های دفاع دو کشور یقینا اولویت اصلی ما به حساب می آید.
 
"آنتونوف" افزود: در شرایط ناپایدار بین المللی، تقویت روابط همسایگی میان روسیه و چین منجر به ایجاد صلح و ثبات در قاره اروپا و فراتر از آن خواهد شد.
 
وی ضمن ابراز خشنودی از روابط میان پکن و مسکو گفت: دیدارهای متداول مبتنی بر اعتماد بین رهبران روسیه و چین منجر به ایجاد پویایی در توسعه همکاری های دوجانبه به ویژه بخش نظامی خواهد شد.
 
"آنتونوف" همچنین ضمن ابراز رضایت از همکاری های دو طرف در بخش مبارزه مشترک با تروریسم و نیروی دریایی که به گفته او طی آن، نیروهای روسی و چینی میزان بالایی از همکاری عملی با یکدیگر را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: چنین تمریناتی به افزایش توانایی مبارزه و مهارت های نیروهای مسلح روسی و چینی کمک کرده و آمادگی موثر دو طرف در مبارزه با تهدید های مدرن و مشترک را به نمایش می کشد.
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *