رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی "امام خمینی(ره)" در پایتخت پاکستان برگزار شد

12:40 - 14 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۱۳۹۵
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، شب گذشته با حضور ایرانیان مقیم پایتخت پاکستان برگزار شد.
مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی به گزارش سرویس بین الملل ایرانیان مقیم اسلام آباد با حضور در این مراسم، با مرور برخی اشعار و خاطرات امام راحل (ره)، یاد و خاطره آن شخصیت والا را گرامی داشتند.

مهدی هنردوست سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در این مراسم در سخنانی، به توصیف برخی ویژگی های بارز امام راحل پرداخت و گفت: توانمندی های مدیریتی امام خمینی(ره) علاوه بر شخصیت والای عرفانی و معنوی ایشان، از مهم ترین ویژگی هی بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد ویژگی ها و هنرهای مدیریتی حضرت امام (ره) مورد مطالعه بیشتر و عمیق تر قرار گیرد، گفت: مدیریت مبارزه ای، یک از ویژگی ها و ابعاد مدیریتی ایشان بود که برپایه اتحاد، ایمان و ایدئولوژی اسلامی استوار بود.

به گفته هنردوست، مدیریت بحران از دیگر خصوصیت های مدیریتی امام خمینی بود که توانست انقلاب اسلامی را از بحران ها و توفان های سهمگین نجاد داده و به ساحل ثبات و امنیت هدایت کند.

وی اظهار داشت که نگاه استراتژیک امام راحل نیز در شگردهای مدیریتی ایشان کاملا مشخص بود.
هنردوست در ادامه به بیان خاطراتی از امام راحل پرداخت و میزان محبوبیت و مقبولیت بی نظیر بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران در میان مردم سراسر جهان را بیانگر شخصیت و جایگاه والای ایشان دانست.

علاوه بر برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی از سوی ایرانیان مقیم اسلام آباد، مراسمی نیز عصر روز گذشته در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در در شهر روالپندی و با حضور شخصیت های علمی، فرهنگی و دانشگاهی این شهر برگزار شد.

برگزاری همایشی در شهر اسکردو واقع در مناطق شمالی پاکستان باعنوان " بیداری اسلامی در اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)"نیز از دیگر برنامه پیش بینی شده از سوی رایزنی فرهنگی است که روز شنبه هفته آینده با حضور رایزن فرهنگی کشورمان و جمعی از شخصیت های سیاسی،علمی، فرهنگی و دینی منطقه و علاقه مندان به امام راحل(ره) برگزار خواهد شد.
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *