ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به زائران مرقد مطهر امام راحل

0:10 - 13 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۸۷۹
شرکت شهر سالم شهرداری تهران در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به زائران مرقد مطهر امام (ره) می پردازد.

به گزارش ، حسن علی غفاری، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران و رئیس کمیته سلامت گفت: شرکت شهر سالم با هماهنگی وزارت بهداشت و اورژانس تهران به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) در فضایی به مساحت 400 مترمربع خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش رضایت زائران را در برنامه های هر سال مدنظر داشته ایم، خاطرنشان کرد: امسال نیز در شهرداری تهران، این خدمات در ساختمان ستاد مرکزی برگزاری سالگرد بزرگداشت امام خمینی (ره) واقع در جنوب ايستگاه مترو حرم مطهر با حضور بیش از 70 نفر از پرسنل بهداشتی، درمانی و پشتیبانی به نحو مطلوبی ارائه خواهد شد.

غفاری با اشاره به اینکه در سال گذشته به حدود 2هزار زائر مرقد امام راحل خدمات درمانی ارائه شد، تصریح کرد: این درمانگاه دارای 20 تخت معاینه و بستری در دو بخش زنان و مردان است که شامل بخش های اورژانس آقایان و بانوان، بستری آقایان و بانوان، اطاق CPR احیاء و جراحت هاي محدود، داروخانه و بهداشت، از ساعت 15 روز سیزدهم خرداد تا پايان مراسم، پذيراي مراجعين خواهد بود.

خدمات رسانی 8 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورآلانس اورژانس

وی با بیان اینکه در این درمانگاه خدمات پزشک عمومی و طب اورژانس به صورت شبانه روزی ارائه خواهد شد، تصریح کرد: پرسنل شرکت شهر سالم شهرداری تهران شامل پزشک، پرستار، تکنسین اورژانس، کارشناسان بهداشت و عوامل ستادی در شیفت های تعیین شده به زائرین خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران همچنین با اشاره به خدمات رسانی 8 دستگاه آمبولانس و نیز موتورآلانس اورژانس شرکت شهر سالم در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: این آمبولانس ها مجهز به تمام تجهیزات اورژانس بوده که در درمانگاه مستقر و نسبت به ارائه خدمات و همچنین ارجاع بیماران به مراکز درمانی با هماهنگی اورژانس تهران اقدام می کنند. همچنین هماهنگی با سازمان بهشت زهرا (س) جهت به کارگیری 3 يا 4 دستگاه آمبولانس سبک برقي نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *