رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فسادهای رایج مقامات رژیم صهیونیستی/ از تجاوز جنسی توسط رئیس‌جمهور تا دریافت رشوه توسط نخست وزیر

8:21 - 12 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۵۲۵
دسته بندی: سیاست
دامنه فساد در میان مقامات و سیاستمداران رژیم صهیونیستی، تنها به فساد مالی منحصر نمی‌شود؛ سردمداران این رژیم جعلی و کودک‌کش، در زمینه فساداخلاقی و رسوایی‌های جنسی نیز سابقه بسیاری دارند.
فسادهای رایج مقامات رژیم صهیونیستی/ از تجاوز جنسی تا دریافت رشوهگروه سیاسی: اخیرا رسوایی مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در محافل سیاسی و رسانه‌ای این رژیم خبرساز شده است؛ آنطور که رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند، نتانیاهو پیش از تصدی مقام نخست وزیری در زمانیکه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بوده، هزینه کرد مالی غیر شفاف و گزارش نشده داشته است.

منبع خبر رسانه‌های صهیونیستی،گزارشی بود که  نهاد رسمی حسابرسی این رژیم هفته گذشته پیرامون هزینه‌ سفرهای نتانیاهو قبل از تصدی سمت نخست وزیری منتشر کرد.

البته آنطور که رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند، فساد مالی صورت گرفته تنها منحصر به شخص نتانیاهو نبود و دامنه آن  خانواده وی را هم در بر گرفته است. تحقیق درباره خانواده نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ریخت و پاش‌هایشان از محل هزینه‌های دولتی، از مدت‌ ها پیش در جریان بوده است.

سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر اسرائیل نیز به استفاده از بودجه دولت برای تامین هزینه‌های هنگفت خود و همچنین رفتار توهین‌آمیز با کارمندان همسرش متهم شده است.

انواع و اقسام فساد اعم از مالی و اخلاقی در میان مقامات رژیم صهیونیستی امری رایج و متداول است و فساد اخیر خانواده نتانیاهو برای رسانه‌های صهیونیستی چندان عجیب به نظر نمی‌رسد؛ در ادامه گزارش به بخش کوچکی از فسادهای بیشمار صهیونیست‌ها در طول سال‌های اخیر اشاره می‌کنیم.

اختلاس و پولشویی توسط آویگدور لیبرمن

در آوریل 2011، آویگدور لیبرمن  وزیرخارجه جنگ طلب و افراطی رژیم صهیونیستی به فساد گسترده مالی متهم شد؛  وزارت دادگستری این رژیم در آن زمان اعلام کرد در حال تهیه کیفرخواستی است که لیبرمن را به اختلاس، پولشویی و سوء استفاده از اعتماد دیگران متهم می‌کند.

اتهام‌های وارد شده علیه لیبرمن مربوط به سال‌های 2001 تا 2008 بود؛ این سیاستمدار افراط گرای رژیم صهیونیستی در آن سال‌ها نماینده کنست و وزیرامور راهبردی اسرائیل بوده است.

آویگدور لیبرمن همچنین متهم شده بود از طریق شرکت‌های صوری خود از یک تاجر نزدیک به سه میلیون دلار به عنوان رشوه دریافت کرده است.

رشوه‌گیری‌های اولمرت

ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در می 2014 به اتهام عاملیت در بزرگترین پرونده فساد مالی این رژیم، محاکمه شد؛ اولمرت متهم بود در زمان تصدی وزارت صنایع رژیم صهیونیستی، مبالغ هنگفتی را به عنوان رشوه دریافت کرده است؛ همچنین اتهام دیگر وی مربوط به زمان شهردار بودنش در قدس اشغالی می‌شد که در قبال دریافت رشوه، مجوزهای بدون ضابطه‌ای را برای ساخت واحدهای لوکس صادر کرده بود.

اولمرت که در زمان نخست وزیری‌اش(از 2006 تا 2009) دستور تخریب سریع خانه‌های فلسطینیان را صادر کرده بود؛ در سال  2014 متهم شد در زمان تصدی شهرداری قدس اشغالی، از سازندگان یک مجتمع عظیم مسکونی موسوم به  پروژه هالی‌لند، 921 هزار دلار رشوه دریافت کرده است.

اولمرت در حالی در سال 2014 به رشوه خواری محکوم شد که یازده سال قبل از آن یعنی در سال 2003 "اوری لوبولیانسکی" شهردار قدس اشغالی پس از دستگیر شدن به اتهام دریافت رشوه 600 هزار یورویی، در اعترافاتش از نقش اولمرت در این فساد مالی پرده برداشته بود.

تجاوز جنسی توسط رئیس‌جمهور

دامنه فساد در میان مقامات و سیاستمداران رژیم صهیونیستی، تنها به فساد مالی منحصر نمی‌شود؛ سردمداران این رژیم جعلی و کودک‌کش، در زمینه فساد اخلاقی و رسوایی‌های جنسی نیز سابقه بسیاری دارند.

موشه کاتساو رئیس جمهور اسبق رژیم صهیونیستی در دسامبر سال 2010 در یک دادگاه در تل آویو در ارتباط با تجاوز به یک کارمند زن در دهه 1990 مجرم شناخته شد. او در این سال‌ها سمت وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی را به عهده داشت.

کارمند زنی که قربانی تجاوز جنسی رئیس جمهور اسبق رژیم صهیونیستی شده بود، در دادگاه اعلام کرد، دو بار توسط کاتساو مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. وکیل کاتساو تلاش داشت تا با متوجه کردن اتهام مزاحمت جنسی برای موکلش، او را از اتهام سنگین تجاوز به عنف برهاند که در نهایت در برابر مستندات موجود در پرونده تسلیم شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *