رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دادگستری مهریز منصوب شد + عکس

3:45 - 12 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۳۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی حکمی از سوی آیت الله آملی لاریجانی، رسول دمیری به عنوان رئیس دادگستری شهرستان مهریز منصوب شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،طی حکمی از سوی آیت الله آملی لاریجانی، رسول دمیری به عنوان رئیس دادگستری شهرستان مهریز منصوب شد.

رئیس دادگستری مهریز منصوب شد + عکس

در متن این حکم آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید.

پیش از رسول دمیری، عزیر صابریان ریاست دادگستری مهریز را بر عهده داشت.


رئیس دادگستری مهریز منصوب شد + عکس

در همین راستا رئیس جدید دادگستری شهرستان مهریز به عنوان مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان مهریز و عضو اصلی مجمع عالی حقوقی سازمان بسیج حقوق دانان استان یزد نیز منصوب شد.

در این حکم انتصاب که به امضای محمدرضا حبیبی رئیس مجمع عالی حقوقی و مسئول کانون قضات رسیده، آمده است: امید است با اعتماد مطلق به خداوند متعال، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امرمسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود حضور فعال و همه جانبه در عرصه‌های دفاع حقوقی از ارزش‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام (رحمت الله علیه ) داشته و با بهره گیری از تجربیات متراکم و ارزشمند سه دهه انقلاب اسلامی بتوانید وظایف محوله را به شایسته به انجام رسانید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *