رفتن بازیکنان به جام رمضان امارات ربطی به من ندارد/ واسطه این کار فقط «رفیق» من نیست

13:42 - 11 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۳۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: رفتن بازیکنان به جام رمضان دبی ربطی به من ندارد و به باشگاه‌ها مربوط است.
محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: شرایط‌‌مان بد نیست اما بازیکنانی مانند کشاورز، سنگ‌سفیدی و اسماعیل‌پور مصدوم هستند، ضمن اینکه محمد طاهری هم از عراق برگشته. در این بین 2 بازیکن امید هم به تمرینات اضافه شدند.

وی در خصوص دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال هم خاطرنشان کرد: فعلا که خبری نیست و فقط فردا قرار شده با تیم منتخب کارگری بازی کنیم. بعید می‌دانم دیدار دوستانه با ایتالیا هم برگزار شود. خیلی دنبال این هستیم که بتوانیم تا قبل از جام جهانی دیدارهای دوستانه خوبی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد زمان آغاز لیگ برتر فوتسال هم خاطرنشان کرد: از سال گذشته گفتم لیگ در خرداد، تیر و مرداد برگزار شود. وقتی لیگ نباشد بازیکن تیم ملی نمی‌تواند آماده باشد.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه خیلی‌ها نسبت به عدم برگزاری تمرینات تیم ملی در ماه رمضان و رفتن بازیکنان تیم ملی به جام رمضان دبی اعتراض دارند و این مسئله را به او نسبت می‌دهند، گفت: بالاخره هرکسی نظرش را می‌گوید اما رفتن بازیکنان به جام رمضان دبی ربطی به من ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر بازیکنان تیم ملی در جام رمضان مصدوم شوند آیا او پاسخگو خواهد بود، عنوان کرد: من چرا باید پاسخگو باشم؟ مگر من بازیکنان را زور کردم که به جام رمضان بروند؟ وقتی بازیکن خودش می‌خواهد برود من چه کار کنم؟

سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از چند وقت پیش به مسئولان گفتم برای ماه رمضان در خارج از کشور اردو بگذارند تا این اتفاقات رخ ندهد. نمی‌شود در ماه رمضان در تهران اردو بگذاریم و صبح و عصر تمرین کنیم، بالاخره بازیکنان روزه می‌گیرند. حالا اگر برای اردو در ماه رمضان به خارج می‌رفتیم، بازیکنی جرات داشت بگوید می‌خواهد به دبی برود؟ در ضمن تمام بازیکنان ایران در ماه رمضان در جام‌های مختلف شرکت می‌کنند تا پول بگیرند، فرقی هم ندارد این مسابقات در عربستان و امارات باشد یا قرچک!

ناظم الشریعه ادامه داد: بازیکن به من می‌گوید تا سقف 100 میلیون تومان پول می‌گیرد که در جام رمضان بازی کند، بعد من چطور جلوی او را بگیرم؟ رفتن بازیکنان به جام رمضان ربطی به تیم ملی ندارد و به باشگاه‌ها مربوط است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شخصی که واسطه حضور بازیکنان در جام رمضان امارات است دوست صمیمی سرمربی تیم ملی است، گفت: این شخص فقط دوست من نیست، دوست شمسایی و دوست بقیه فوتسالیست‌‌ها هم هست. سال‌های گذشته هم بازیکنان به واسطه این آقا به دبی رفتند. پس اینطور نیست که این شخص فقط رفیق من باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *