رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف دو محموله بزرگ غیر مجاز پرنده در سیستان و بلوچستان

5:10 - 12 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۲۴۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط دو محموله بزرگ غیر مجاز پرندگان در زاهدان و زهک توسط یگان حفاظت خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، محمودی، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت در شهرستان های زهک و زاهدان موفق به کشف دو محموله بزرگ به تعداد 490 قطعه پرنده شدند.

وی افزود: گشت های نامحسوس یگان حفاظت در مناطق، جاده ها، و معبرهای خاص استان و مناطقی که احتمال وقوع چنین تخلفاتی در آنها بیشتر است به صورت شبانه روزی و پیوسته در حال انجام است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس رتبه بندی های انجام شده، مناطق استان بنابر حساسیت ها و پتانسیل های مد نظر دسته بندی و ویژه هر منطقه برنامه ریزی خاص و ستاد مخصوص آن منطقه جهت گشت زنی و مراقبت ایجاد و شروع به کار کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: در محموله کشف شده در زاهدان تعداد 320 قطعه پرنده از نوع گونه مینا با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شد که متخلف بلافاصه با وسیله نقلیه از محل متواری شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان زهک یگان حفاظت محموله 170 قطعه ای دیگری از نوع پرنده مینا را کشف و ضبط و یک نفر متخلف این پرونده را دستگیر کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *