پشت پرده حضور ملی‌پوشان فوتسال در جام رمضان دبی؛ آقای «رفیق»!

10:13 - 11 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۱۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شنیده می‌شود پشت پرده حضور ملی‌پوشان در امارات یکی از دوستان سرمربی تیم ملی است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسئله عدم برگزاری تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان در ماه رمضان آن هم به خاطر حضور چند ملی‌پوش در جام رمضان امارات به موضوع جدی و عجیبی تبدیل شده است.

حالا شنیده می‌شود پشت پرده این اتفاق و موافقت ناظم‌الشریعه با حضور ملی‌پوشان در امارات یکی از دوستان آقای سرمربی است.

طبق اطلاعات به دست آمده یکی از دوستان نزدیک و همشهری‌های ناظم‌الشریعه که در دبی نمایندگی یکی از برندهای ورزشی را دارد فرد اصلی در بردن بازیکنان تیم ملی به جام رمضان دبی است.

این شخص در اردوی مشهد تیم ملی فوتسال هم کنار تیم بود و حتی می‌خواست اسپانسر شود که با مخالفت کفاشیان روبرو شد. نکته جالب اینجاست که دوسال پیش محمد کشاورز برای این شخص در جام رمضان دبی بازی کرد و اتفاقا مصدوم هم شد تا چند هفته‌ای برای گیتی‌پسند بازی نکند.

در حالی که شنیده می‌شود محمد کشاورز، سنگ‌سفیدی، سپهر محمدی، مهران عالیقدر، حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده قرار است در جام رمضان دبی بازی کنند که از بین این بازیکنان فقط عالیقدر بازیکن ثابت تیم ملی نیست.

البته در مورد حسن‌زاده شنیده می‌شود که به خاطر ارتباطات قوی بین‌المللی که دارد از طریق شخص دیگری به امارات می‌رود.

اما نکته عجیب اینجاست که شخص مورد نظر تمام پولی را که از اماراتی‌ها برای بازیکنان ایرانی می‌گیرد را به بازیکنان نمی‌دهد و خودش هم درصدی از این پول را بر می‌دارد. حالا باید دید با این شرایط آیا باز هم جام رمضان دبی مهمتر از تمرینات تیم ملی است یا خیر؟

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *