رئیس سازمان بازرسی از دادسرای ویژه امور جنایی و سرقت تهران بازدید کرد + عکس

17:25 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۹۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مجتمع قضایی ناحیه 27 دادسرای ویژه امور جنایی و سرقت دادسرای عمومی تهران از بخش‌های مختلف این ناحیه بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی ناصر سراج صبح امروز با حضور در ناحیه 27 دادسرای ویژه امور جنایی دادسرای عمومی تهران واقع در میدان شمشیری تهران، ضمن بازدید و گفت‌وگو با قضات، کارکنان و کارمندان این ناحیه قضایی از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از دادسرای ویژه امور جنایی تهران بازدید کرد + عکس

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین طی نشستی با قضات ناحیه 27 دادسرای ویژه امور جنایی اعلام کرد ضمن انعکاس مطالبات و مشکلات آنان به مسئولان عالی قضایی، پیگیری‌های لازم را صورت دهد.

پیش از سخنان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، قاضی محمد شهریاری سرپرست ناحیه 27 جنایی دادسرای عمومی تهران و معاون دادستان تهران گزارشی از این ناحیه قضایی ارائه کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از دادسرای ویژه امور جنایی تهران بازدید کرد + عکس

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با حضور در مجتمع قضایی ناحیه 34 دادسرای ویژه امور سرقت تهران، از بخش‌های مختلف این مجتمع بازدید به عمل آورد.

همچنین رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی نشستی با قضات ناحیه 34 دادسرای ویژه سرقت دادسرای عمومی تهران کار در این دادسرا را ایثار دانست و گفت: متأسفانه آسیب‌های اجتماعی در حال رشد است و سر ریز مشکلاتی مانند بیکاری، فقر، مهاجرت، وضعیت نابسامان اقتصادی و مواد مخدر ابتدا به سرقت و بعد به قتل و جنایت تبدیل می‌شود.


رئیس سازمان بازرسی از دادسرای ویژه امور جنایی و سرقت تهران بازدید کرد + عکس

وی خاطرنشان کرد: کار قضات، کاری است که غیر از خدا هیچ کس نمی‌تواند پاداش آن را بپردازد. قطعاً خداوند پاداش آن را می‌دهد و در آن دنیا ذخیره آخرت شما خواهد بود.

پیش از سخنان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، قاضی ابوالحسنی سرپرست ناحیه 34 دادسرای تهران(ویژه سرقت) و معاون دادستان تهران گزارشی از این ناحیه قضایی ارائه کرد.

همچنین در این بازدیدها، محسن حاجی‌مزدارانی بازرس‌کل امور واحدهای قوه قضائیه و دادگستری‌های سازمان بازرسی و علی فرهادی بازرس‌کل استان تهران، قاضی سراج را همراهی می‌کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *